„United Airlines“ nepasieks savo tikslo iki 2025 m. atnaujinti visą savo lėktuvų parką naujomis, modernizuotomis kajutėmis, trečiadienį pranešė oro linijų vadovai.
Komentaruose per oro bendrovės pirmojo ketvirčio pajamų pokalbį su investuotojais vyriausiasis komercijos pareigūnas Andrew Nocella kaltino nuolatinius tiekimo grandinės suvaržymus.
Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.
„Tiekimo iššūkiai, nesvarbu, ar tai būtų [in-flight entertainment]lustai, sėdynės ir daugelis kitų dalykų yra tiesiog sudėtingesni nei kada nors buvo iš tikrųjų“, – sakė Nocella. „Visas laikas, per kurį bus pakeistas visas orlaivis, bus ilgesnis nei tikėjomės, deja, tikriausiai metais ar dvejais. “.
„United“ 2021 m. pristatė savo naują salono interjerą kartu su 270 siauro korpuso orlaivių užsakymu, sakydama, kad modifikuos visą esamų pagrindinių lėktuvų parką. Naujosiose kajutėse yra atskiri pramoginiai skrydžio ekranai su „Bluetooth“ ryšiu ausinėms, didesnės viršutinės spintelės ir nauja LED apšvietimo schema.
Nors iš pradžių oro linijų vadovai siūlė, kad modernizavimo programa būtų baigta iki 2025 m., dėl tiekimo grandinės apribojimų, kurie taip pat turėjo įtakos naujų orlaivių pristatymui, šis tikslas nukrito.
Gruodžio mėn., kai buvo paskelbtas atskiras plataus korpuso orlaivių užsakymas, „United“ generalinis direktorius Scottas Kirby sakė TPG, kad modernizavimo programa prasidėjo lėčiau nei tikėtasi. Vis dėlto jis teigė, kad jis turėtų būti iš esmės baigtas iki dešimtmečio vidurio.
„Kol kas padaryta nedaug“, – tuomet sakė Kirby. „Jis bus baigtas, jei ne 100 % iki 2025 m., o iš esmės iki 2025 m.
„Buvo tam tikra tiekimo grandinė [issues]bet dažniausiai tuos imtyniavome ant žemės“, – pridūrė jis.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
Gruodžio mėnesio komentarai buvo pirmasis atvejis, kai „United“ pasiūlė, kad projektas greičiausiai slys po 2025 m. Trečiadienio konferencinio pokalbio metu Nocella teigė, kad, nepaisant pridėtų metų ar dvejų, klientai per ateinančius metus matys „esminę pažangą“, nes vis didės automobilių parko dalis. pertvarkytas į naują interjerą.
Skaityti daugiau: „Boeing“ užsakymu „United“ atskleidžia ir padvigubina savo planą kitam dešimtmečiui
„Tikimybė patekti į orlaivį, kurio interjeras yra „United“ interjere [are] greitai kils aukštyn“, – sakė jis. „Tai tik uodega, kuri užtruks šiek tiek ilgiau.
Apskritai „United“ per ketvirtį patyrė 194 mln. USD grynųjų nuostolių, palyginti su 1,4 mlrd. USD nuostoliu pirmąjį praėjusių metų ketvirtį. „Delta Air Lines“, kuri praėjusią savaitę pranešė apie pajamas, taip pat patyrė nuostolių.
Pirmasis ketvirtis oro linijų bendrovėms paprastai būna sunkiausias pajamų sezonas, nes lėtas kelionių laikotarpis tęsiasi nuo atostogų iki pavasario.
Pokalbio metu „United“ vadovai pastebėjo nedidelį verslo kelionių paklausos sumažėjimą ir didesnius makroekonominius neramumus.
„Jungtinis tinklas labiau priklauso nuo verslo srauto, kuris nėra visiškai atkurtas iki priešpandeminio lygio“, – sakė Nocella. „Jungtinis pasaulinis tinklas ir Rytų pakrantės tendencijos tiesiog geriau suderintos su kovo–spalio mėn., Po pandemijos, kai laisvalaikis ir aukščiausios kokybės laisvalaikis kompensuoja mažesnį tradicinį verslo srautą.
Verslo kelionių paklausa ateinančiais ketvirčiais buvo didesnė nei 2022 m., sakė Nocella. Jis pažymėjo, kad paklausa sumažėjo po neseniai kilusių bankų krizių, tačiau vėliau ji atsigavo.
Vis dėlto, nepaisant palankių prognozių, ypač tarptautinių laisvalaikio ir verslo kelionių, kurių „United“ santykinis poveikis yra didesnis nei kitų oro linijų bendrovių, Kirby teigė, kad oro bendrovė ruošiasi platesnio masto ekonomikos nuosmukiui.
„Atrodo aišku, kad makro rizika šiandien yra didesnė nei buvo net prieš kelis mėnesius“, – sakė Kirby. „Todėl mūsų pagrindinis atvejis išlieka lengvas nuosmukis arba švelnus nusileidimas, o tai atitinka tai, ką matome savo užsakymuose.
Susiję skaitymai: