„United MileagePlus“ nariams yra ir daugiau blogų naujienų.
Prieš porą savaičių „United“ be įspėjimo padidino Europos apdovanojimų tarifus 33%. Kaip ir bijojome, „United“ pratęsė tą devalvaciją – blogiausią mano matytą „MileagePlus“ devalvaciją – kaip pirmą kartą pranešė „One Mile at a Time“. Tačiau kol kas Vidurio Rytų ir JAV vidaus apdovanojimų normos nesikeičia, tačiau tai iš esmės yra pasaulinė devalvacija.
Skirtingai nuo Europos devalvacijos prieš porą savaičių, kurios metu buvo panašus padidėjimas visose srityse, šis yra labiau nepastovus, o mūsų testų metu apdovanojimų rodikliai padidėjo nuo 21 % iki 122 %.
Pažvelkime į pokyčius atidžiau.
JAV vidaus apdovanojimai iš esmės nesikeičia
Pirma, geros naujienos.
Apskritai JAV vidaus apdovanojimai nesikeičia. Tai reiškia, kad vis tiek galite išpirkti apie 15 000 mylių ekonominei klasei ir 30 000 mylių verslo klasei tarpžemyniniam skrydžiui, kai yra vietos apdovanojimams.
Taip pat vis dar yra vietos ekonominės klasės apdovanojimams už mažiau nei 5 000 mylių trumpų nuotolių maršrutuose, pvz., San Francisko tarptautinis oro uostas (SFO) į Los Andželo tarptautinis oro uostas (LAX).
Susijęs: Kodėl manau, kad mano United mylios yra vertos 5 centų už vienetą
Labiausiai padaugėja skrydžių į Japoniją
Daugeliu atvejų skrydžiai tarp JAV ir Japonijos patyrė didžiausią devalvaciją.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
Kai „United“ gegužės viduryje įgyvendino Europos devalvaciją, užsisakiau verslo klasės skrydį iš Honolulu Daniel K. Inouye tarptautinio oro uosto (HNL) į Nagojos Chubu Centrair tarptautinį oro uostą (NVO) per Guamo Antonio B. Won Pat tarptautinį oro uostą (GUM). už 45 000 mylių IN kainų klasėje. Dabar tas pats skrydis parduodamas už 100 000 mylių, o tai reiškia 122% padidėjimą.
Ekonominės klasės, kuri anksčiau buvo 35 000 mylių, kaina dabar yra 55 000 mylių – tai 57 proc.
Taip pat nuvertėjo skrydžiai tarp žemyninės JAV ir Japonijos. Taupieji bilietai „United“ vykdomuose skrydžiuose ekonomine ir verslo klase kainavo atitinkamai 35 000 mylių ir 70 000 mylių. Dabar jums reikės 55 000 mylių (57 % padidėjimas) ekonomiškai ir 100 000 mylių (43 % padidėjimas) verslo klasei.
Prieš devalvaciją „United“ apmokestino 44 000 ir 88 000 mylių už ekonominius ir verslo taupymo bilietus ANA. Dabar šie apdovanojimai į vieną pusę kainuoja 60 400 (+ 37 %) ir 110 000 mylių (+ 25 %).
Nors tai nedidelis sidabrinis pamušalas, vidaus skrydžių Japonijoje apdovanojimų tarifai nesikeičia.
Susiję: geriausi būdai keliauti į Japoniją su taškais ir myliomis
Apdovanojimų rodikliai Ramiojo vandenyno pietuose taip pat didėja
Taupymo apdovanojimai tarp JAV ir Australijos dažnai prasidėdavo nuo 40 000 mylių ekonominėje ir 80 000 mylių verslo klasėje. Dabar jie kainuos 55 000 mylių ekonomiškai (37 % padidėjimas) ir 100 000 mylių verslo klasėje (25 % padidėjimas).
Taip pat nuvertėjo „United“ skrydžio į Taičio Faaa tarptautinį oro uostą (PPT) sutaupytų apdovanojimų tarifai: ekonominės klasės apdovanojimų pradiniai taškai padidėjo nuo 35 000 mylių iki 44 300 mylių (27 % padidėjimas), o verslo klasės apdovanojimų rodikliai padidėjo nuo 70 000 mylių iki 85 000 mylių. mylių (21 proc. padidėjimas).
Susiję: Geriausi būdai panaudoti taškus ir mylias skristi iš JAV į Australiją
Pietų Amerikos apdovanojimams prireiks daugiau mylių
Tęsiant pasaulinę tendenciją, „MileagePlus“ apdovanojimų tarp JAV ir Pietų Amerikos apdovanojimai taip pat padidėjo.
Anksčiau jums reikėjo 33 000 mylių ekonomine arba 66 000 mylių verslo klase, kad galėtumėte užsisakyti vienpusius Avianca skrydžius iš žemyninės JAV į tokius oro uostus kaip Buenos Airių Ezeiza tarptautinis oro uostas (EZE), Rio de Žaneiro / Galeao tarptautinis oro uostas (GIG) ir Santjago Arturo Merino Benitezo tarptautinis oro uostas (SCL).
Dabar šiems apdovanojimams tikitės sunaudoti 49 500 mylių (50 % padidėjimas) ekonomiškai ir 87 800 mylių (33 % padidėjimas) verslo klasėje.
Susiję: 8 patarimai, kaip išlikti saugūs lankantis Rio de Žaneire, Brazilijoje
Artimųjų Rytų apdovanojimai laikinai nesikeičia
Kol kas apdovanojimai tarp JAV ir Artimųjų Rytų iš esmės nesikeičia, nors mes nesitikime, kad tai tęsis.
„United“ apmokestina 40 000 mylių ekonominiu ir 80 000 mylių verslu už savo taupomuosius skrydžius iš žemyninio JAV į Dubajaus tarptautinį oro uostą (DXB) ir Tel Avivo Ben Guriono oro uostą (TLV).
Nors šiuo metu nėra jokių verslui taupančių vietų aviakompanijos skrydžiui iš Niuarko Liberty tarptautinio oro uosto (EWR) į Dubajų, pažvelkite į 80 000 mylių verslo klasės I-fare Tel Aviv apdovanojimų erdvę (kiekviena iš šių datų laisvos bent dvi vietos):
- Čikagos O’Hare tarptautinis oro uostas (ORD) į Tel Avivą: sausio 27 d.
- Tel Avivas – Niuarkas: sausio 20 ir 27 d.
Jei esate „Premier Platinum“, „1K“ ar „Global Services“ narys, galite turėti papildomą prieigą prie datų ir maršrutų, gavę 80 000 mylių verslo klasės apdovanojimą.
Partnerių apdovanojimų tarifai tokiems vežėjams kaip Turkish Airlines, EgyptAir ir Ethiopian Airlines yra 44 000 mylių ekonomiškai ir 88 000 mylių versle.
Mes primygtinai rekomenduojame užsisakyti Artimųjų Rytų apdovanojimų skrydžius dabar, kol išlieka „senieji“ apdovanojimų tarifai. Jei vėliau reikės pakeisti savo planus, „United“ nebetaiko ridos permokėjimo mokesčių.
Susijęs: Skrydžio apžvalga: Turkish Airlines nauja verslo klasė 787-9 Dreamliner
Apatinė eilutė
„United“ šokiravo „MileagePlus“ narius naujais taupymo apdovanojimų tarifais. Nors šiuo metu aviakompanija taiko kai kurias padidintas registracijos premijas savo kreditinėse kortelėse, mažai tikėtina, kad padidintos registracijos premijos kompensuos šį devalvaciją – ypač jei norite užsisakyti apdovanojimus į Japoniją.
Tai reiškia, kad padidėję apdovanojimų rodikliai nėra staigmena. Galų gale, infliacijos ir dinamiškos kainodaros amžiuje tikėjomės, kad oro linijos padidins kai kuriuos apdovanojimų tarifus. Tačiau daugelis naujų „United“ taupymo apdovanojimų normų yra daugiau nei infliacija – tai programos devalvacija.
Dabar pats laikas greitai išpirkti mylias už bilietus į Artimuosius Rytus, o apdovanojimų tarifai tame regione nesikeičia. Deja, tai yra geras priminimas, kad nors mylių sutaupymas didelei kelionei yra vienas dalykas, sėdėjimas ant jų neribotą laiką paprastai sukelia tik nusivylimą eroje, kai apdovanojimų lentelės tampa vis retesnės, o lojalumo programos gali – ir daro – padaryti didelę įtaką. nepaskelbtų pakeitimų.