Skip to content
Home » Praėjus 2 metams, naujoji „JetBlue“ „Mint“ kabina yra rimtai nusidėvėjusi

Praėjus 2 metams, naujoji „JetBlue“ „Mint“ kabina yra rimtai nusidėvėjusi

  • by

Kiek daugiau nei prieš dvejus metus „JetBlue“ pradėjo skraidyti savo ilgai lauktomis naujomis „Mint“ verslo klasės studijomis ir apartamentais.

Šios tiesioginės prieigos prievadai, palyginti su senuoju produktu, suteikė didelių patobulinimų, įskaitant papildomą privatumą dėl stumdomų durų, atnaujintų pramogų sistemų ir patobulintų ryšio galimybių. Verslo klasės plius produktas „Mint Studio“ siūlo dar daugiau vietos ir saugyklos.

Šie nauji produktai šalyje debiutavo 2021 m. birželio 1 d., naudojant naująjį oro bendrovės „Airbus A321neo“ arba naują variklio variantą, iš kurių šiuo metu oro linijų bendrovė turi du su nauja „Mint“ konfigūracija.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

Aviakompanija taip pat pristatė naują produktą į savo transatlantinius maršrutus į Londoną. Be to, jis skraidins naujuoju monetų kalykloje įrengtu „Airbus A321LR“ arba tolimojo nuotolio lėktuvu per artėjančias inauguracijas Paryžiuje ir Amsterdame. („JetBlue“ parke yra septyni A321LR.)

ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS

Nauji produktai vis dar yra didžiulis patobulinimas, palyginti su beveik 9 metų senumo ankštimis, kurios vis dar skraido 35 senaisiais Airbus A321. Tačiau nesu tikras, kad diegimas vyksta tiksliai taip, kaip „JetBlue“ tikėjosi.

Dar praėjusią savaitę skridau „Mint“ skrydžiu iš Niujorko į Los Andželą. Abu skrydžius vykdė A321neo registruotas N2105J, lygiai tas pats lėktuvas, kuriuo skridau kalyklos atidarymo ceremonijoje prieš beveik dvejus metus.

Nors sėdynės tikrai buvo patogios, mane nustebino visas sėdynės susidėvėjimas. Štai kas buvo negerai.

Neveikianti bičiulio kėdutė

Skrydžiu į Los Andželą sumokėjau 149 USD, kad patobulinčiau savo „Mint“ bilietą į „Mint Studio“.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Prisimenu, kaip prieš dvejus metus labai mėgavausi savo skrydžiu šioje ypač erdvioje pirmos eilės sėdynėje, ir maniau, kad 149 USD pirkimas būtų vertas už visą papildomą kambarį ir erdvę.

ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS

Na, vienas iš pagrindinių „Mint Studio“ pardavimo taškų yra tai, kad komplektas yra toks didelis, kad jame tilps du žmonės. Skrydžiu turėjau draugą, todėl būčiau mielai su jais pietavęs.

Tačiau, deja, sužinojau, kad bičiulio sėdynė Mėtų studijoje buvo neveikianti. Pasak naujausių skrajučių, susisiekusių su manimi „Instagram“ tinkle, jis buvo pritvirtintas iš dalies atlošoje ir taip tęsiasi kelis mėnesius.

Tiesą sakant, paskutiniame „Mint Studio“ skrydyje 2022 m. balandžio mėn. susidūriau su ta pačia problema, tačiau ant bičiulio sėdynės buvo užrašas „neveikiantis“.

Tiksliai neaišku, kokia yra problema, bet tikrai nusivyliau matydamas, kad šis naujas produktas ir toliau kenčia nuo tokios svarbios problemos.

Sugadintos apartamentų durys

„JetBlue“ naujoji „Mint“ yra bene stilingiausia kabina, skraidanti po JAV

Nuo reljefinių sėdynių plokščių iki žalių akcentų visame salone, „JetBlue“ aiškiai atkreipė dėmesį į detales.

ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS

Nors salonas gali atrodyti gerai rinkodaros nuotraukose, tai, ką patyriau praėjusią savaitę, buvo visiškai kitokia. Viskas prasidėjo nuo sugadintų „Mint Studio“ privatumo durų, esančių priešais mane. Jis buvo užklijuotas aplink šonus ir negalėjo būti naudojamas taip, kaip suprojektavo mano draugė.

Laimei, mano durys veikė taip, kaip buvo žadėta, bet būčiau labai nusivylęs, jei pakeisčiau savo planus skristi su naujuoju monetų kalykla, kad būtų sulaužytos komplekto durys.

Pažeisti sėdynių plakatai

Visoje salone „JetBlue“ įrengė apšviestus numerius prie įėjimo į kiekvieną lizdą.

Šie žaliai ir mėlynai apšviesti ženklai suteikia salonui gražių spalvų, tačiau atidžiau pažvelgus į juos paaiškėjo didesnė problema – jie visi buvo apgadinti.

ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS

Nesu tikras, ar kažkas negerai su medžiaga, kurią pasirinko „JetBlue“, ar aviakompanijoje tiesiog yra daugiau nerangių keleivių nei jos konkurentai, bet atrodo, kad tai yra kažkas, ką aviakompanija turėtų ištaisyti anksčiau nei vėliau.

Tai tikrai nesuteikia prabangios nuotaikos ir tikrai ne taip, kaip norėčiau, kad mane pasitiktų mokant 1000 USD ar daugiau už verslo klasės bilietą į vieną pusę.

Nulupami belaidžio įkrovimo pagalvėlės

Vienas iš didžiausių naujosios „Mint“ salono patobulinimų yra patobulintų ryšio galimybių įdiegimas. Tai apima du universalius maitinimo lizdus su USB-C įkrovimo prievadais ir „Qi“ belaidžio įkrovimo kilimėlius.

Keliauju su daugybe techninės įrangos, todėl beveik visada naudoju visas skirtingas galios parinktis.

ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS

Tačiau abiejuose „Mint“ skrydžiuose buvau nusivylęs pamatęs, kad apsauginė plastikinė danga atsilupo nuo abiejų belaidžio įkrovimo padėklų.

Bandžiau juos naudoti, kad įjungčiau „AirPods Pro“, bet, deja, nepavyko paleisti belaidžių įkroviklių. Nesu tikras, ar tai dėl atsilupusio plastiko, ar dėl ko nors kito (grįžus namo mano prietaisai įkraunami puikiai), bet tokiam naujam gaminiui tai nėra puiki išvaizda.

Nusidėvėjusios pėdų angos

Šių metų pradžioje lankiausi vienoje didžiausių lėktuvų sėdynių gamyklų visame pasaulyje. Mano vizito metu gamyklos generalinis direktorius pabrėžė, kaip svarbu užtikrinti, kad lėktuvuose naudojamos medžiagos būtų pagamintos taip, kad atlaikytų sunkų šimtų tūkstančių keleivių naudojimą.

Nors „JetBlue“ nebūtinai gali būti kaltas, „Mint Studio“ sėdynės pėdos susidėvėjimas nepaliko teigiamo įspūdžio.

ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS

Pėdų angos danga jau nusilupo, o pilkos spalvos pamušalas atrodė jau dėmėtas. Nesu tikras, ar tai yra gamybinis medžiagų defektas, ar JetBlue tiesiog pasirinko netinkamą spalvą (ar jų dviejų mišinį), bet tikėjausi, kad produktas atrodys geriau jau po dvejų metų naudojimo.

„JetBlue“ atsakymas

Prieš rašydamas šią istoriją, išsamiai aprašiau savo patirtį „JetBlue“ komunikacijos komandai, o vežėjo atstovė Emily Martin pasidalino šiuo teiginiu, kad paaiškintų, kad daug šio nusidėvėjimo galima tikėtis naudojant naują produktą.

2014 m. sužlugdžiusi oro linijų pramonę, turėdama aukščiausios kokybės kelionių patirtį už nedidelę kainą, 2020 m. „Mint“ buvo visiškai atnaujinta, nustatydama naują aukščiausios kokybės skrydžių standartą. „Mint refresh“ siūlo visus privačius apartamentus su stumdomomis durimis kiekvienam „Mint“ klientui, pagal užsakymą sukurtą sėdynės pagalvėlę ir daugybę kitų naujoviškų ir apgalvotų dizaino elementų mūsų klientams.

Bet kurio orlaivio salono susidėvėjimas yra įprastas dalykas, o kadangi „Mint“ pagal užsakymą sukurtas dizainas į rinką atnešė visiškai naujų naujovių, tikimės, kad pirmieji keleri metai padės mums sužinoti, kaip bėgant laikui veikia įvairūs gaminio elementai. Taip yra su beveik bet kurio produkto paleidimo klientais. Įgydami naujos „Mint“ konfigūracijos eksploatavimo patirties, turime komandą, orientuotą į produkto veikimo standartus, ir glaudžiai bendradarbiaujame su įrangos gamintojais, kad rastume sprendimus, kai pastebėjome našumo problemų.

Klientai mūsų atnaujintai monetų kalyklai vertina labai aukštus pasitenkinimo balus, o mūsų žemų kainų, aukštos kokybės patirtis daro teigiamą poveikį tiek transkoninėse, tiek transatlantinėse rinkose. Mes stengiamės užtikrinti, kad „Mint“ ir toliau būtų žlugdanti konkurencinė jėga pramonėje, kaip ir visada, ir mums labai svarbu, kad produktas veiktų taip, kad klientai būtų patenkinti.

Apatinė eilutė

Visų pirma, turėjau du puikius skrydžius su naujuoju JetBlue Mint gaminiu. Vertinau skanų maistą ir gėrimus, mėgavausi personalizuotu kelių draugiškų skrydžių palydovų aptarnavimu ir netgi mėgavausi galimybe dar kartą išbandyti naujas kėdes.

Vis dėlto per visą savo kelionę negalėjau nepastebėti kai kurių naujojo salono problemų. Nuo neveikiančios bičiulio sėdynės iki sugadintų komplektų numerių gaminiui jau atrodo, kad jam reikia šiek tiek TLC – tai šiek tiek stebina, nes jis buvo pristatytas tik prieš dvejus metus.

ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS

Po skrydžio savo „Instagram“ paskelbiau apie savo patirtį. Daugelis pasekėjų pasidalijo panašiomis problemomis, susijusiomis su naujausiais „Mint“ skrydžiais. Prieš susisiekdamas su oro linijų komunikacijos komanda, paskambinau „JetBlue“ klientų aptarnavimo skyriui ir paaiškinau, ką pamačiau.

Oro linijų bendrovė pažymėjo visas problemas ir aktyviai atsiuntė man 150 USD prestižo kreditą. Nors specialiai nesiskundžiau, kad gaučiau kreditą, dabar laukiu, kada galėsiu jį panaudoti būsimam Mint skrydžiui, todėl tikiuosi pamatyti visus pataisymus ir patobulinimus, kuriuos aviakompanija daro savo naujame verslo klasės salone.