Skip to content
Home » Pasak stiuardesių, nepatikėsite, ką žmonės palieka lėktuve

Pasak stiuardesių, nepatikėsite, ką žmonės palieka lėktuve

  • by

„Skirkite šį laiką ir patikrinkite, ar nėra savo asmeninių daiktų“, – sakė skrydžio palydovė, skridusi į Šarlotę iš mano neseniai vykusio „American Airlines“ skrydžio. – Nepatikėsite, ką randame.

Visada smalsu apie kelionių spąstus ir kaip jų išvengti, turėjau paklausti. „Kokį geriausią dalyką, kurį kada nors radote sėdynės atlošo kišenėje?”

Skrydžio palydovė niekada nebuvo radusi žiedo su deimantu ar ko nors tikrai sensacingo. Tačiau ji atskleidė dažniausiai skrydžio įgulos paliekamus daiktus, ypač sėdynių atlošo kišenėse, ir vieną mažą žingsnelį, kurio galite imtis, kad nesugadintumėte atostogų viena paprasta klaida.

Dažna kelionių klaida

Pasai ir piniginės yra dažniausiai pasitaikantys daiktai, kuriuos skrydžio įgula palieka sėdynių atlošo kišenėse, keliautojams išskridus. HIRURG / GETTY IMAGES

Skrydžio įgula randa daugybę piniginių ir pasų, paliktų oro linijų sėdynių atlošo kišenėse, nes keleiviai dažnai ištuština striukių ir kelnių kišenes, kad būtų patogiau keliauti.

Kartais keleiviai neskiria laiko susidėti rankose laikomus daiktus, kai įlipa atgal į saugias rankinio bagažo dalis. Skubėdami išskristi ir pradėti atostogas, jie pamiršta patikrinti sėdynės atlošo kišenę ir palikti svarbius asmeninius daiktus.

Įsivaizduokite, kad atvykote į muitinę ir suprantate, kad nebeturite paso, grynųjų, kredito kortelių ar kito asmens tapatybės dokumento. Užuot pasvajoję į atostogas, staiga susidursite su mąstymu, kaip atsiimti savo daiktus (jei jie netgi buvo rasti) arba įsigyti pakaitalų, kad patektumėte į šalį.

Apklausiau TPG Lounge Facebook grupės žmones, kad išsiaiškinčiau, ar jie naudoja sėdynės atlošo kišenę daiktams laikyti.

Tvirtai „vengti bet kokia kaina“ stovykloje keliautojai turėjo dvi pagrindines priežastis, kurias gražiai apibendrino Gretchen Brown. Sėdynės atlošo kišenės „yra nešvarios ir nešvarios“, – sakė ji. „Be to, aš nenoriu pamiršti savo daiktų!

Kiti sutiko, kad „sėdynės kišenės skirtos šiukšlėms“ (Gray Cunningham Lynn) ir sakė, kad „yra 139183018301% tikimybė, kad pamiršiu viską, ką ten įdėsiu“ (Angela Viv Papazoglou). Keletas apgailestavo dėl knygų, akinių ir iPad, kuriuos jie paaukojo godžiai atlošo kišenei. Kiti pasakojo siaubo istorijas apie nešvarias sauskelnes ir insulino adatas, paliktas tose kišenėse.

Prenumeruokite mūsų kasdienį naujienlaiškį

Tačiau kiti TPG gultai yra pasirengę pasinaudoti keliomis galimybėmis. „Įkišu ten savo telefonus, jei juos kraunu, ir vandens butelį, o vėliau juos išvalau“, – pasakojo Sarah Benoit. Atrodo, kad vandens buteliai yra įprastas daiktas, kurį keliautojai nori įdėti į kišenę.

Kitiems tiesiog netrukdo kišenių daigumas. „Taip, aš – susirink [my stuff] prieš man nusileidus“, – sakė Anne Pereira. „Gali būti bjauru, bet ir lėktuvas“.

Tik atminkite, kad ne tik rizikuojate pamiršti daiktus, kuriuos įdėjote į kišenę, bet ir joje sukrauti daiktai gali smogti į nugarą priešais jus sėdinčiam žmogui.

Kaip išvengti šios kelionės klaidos

Lengviausias būdas neužmiršti daiktų sėdynės atlošo kišenėje – neįsidėti asmeninių daiktų į kišenę. Tačiau visi žinome, kaip ekonomine klase gali būti sudėtinga ištraukti daiktus iš po sėdyne esančio krepšio, kai esate susigrūdę su dar dviem žmonėmis iš eilės, ir ta kišenė yra daug patogesnė.

Jei norite higieniškesnio būdo sudėti daiktus iš rankos, apsvarstykite galimybę naudoti sėdynės kišenių tvarkyklę. Užsegamas arba užsegamas krepšys (pvz., „Ziploc“ krepšys) tiks, tačiau keliautojai, tokie kaip „Dawn Estrella“, keliauja su specialiai sukurtais gaminiais. „Aš naudoju sėdynės kišenių tvarkyklę, todėl vienintelis dalykas, kuris liečia kišenę, yra atvartas, kuris įslysta. Po naudojimo jį dezinfekuoju”, – sakė ji.

Ieškokite tokių daiktų kaip „So-Mine Commuter Essential Bag“ arba „Airplane Pockets“ padėklo stalo dangtis ir sėdynės atlošo tvarkyklė. Šios tvarkyklės kišenės pritvirtinamos prie sėdynės priešais jus per rankovę virš padėklo stalo. Kai kurie telpa į sėdynės kišenę su priekyje kabančia organizatoriaus dalimi.

Naudodami specialų krepšį, ypač tą, kuris matomas už sėdynės kišenės, galite laikyti savo daiktus ištiestus ranka, neprarasdami ar nesutepdami jų tamsioje sėdynės kišenės gilumoje.

Ką daryti, jei lėktuve palikote svarbių daiktų

ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Visi klystame, ypač kelionių chaoso metu. Nemuškite savęs, jei ką nors lėktuve paliksite sėdynės atlošo kišenėje ar kitur. Yra veiksmų, kurių galite imtis norėdami susigrąžinti daiktus.

Vykdydami vidaus skrydžius, kol neišėjote iš saugios oro uosto dalies, apsisukite ir grįžkite prie savo vartų. Paklauskite agento, ar jie ką nors surinko iš lėktuvo, ar gali išsiųsti darbuotoją į lėktuvą, kad jis apieškotų jūsų sėdynės kišenę. Kuo daugiau informacijos apie tai, kur sėdėjote ir kur gali būti daiktas, tuo lengviau agentui ar skrydžio palydovui bus jį rasti.

Jei kreipiatės į bagažo atsiėmimą dar neprisimindami, susiraskite savo oro linijų atstovą ar kitą klientų aptarnavimo agentą ir paprašykite jų pagalbos.

„Kai keleivis palieka saugią oro uosto zoną, grįžti nėra galimybės“, – TPG sakė Transporto saugumo administracijos atstovas. „Į saugią oro uosto zoną gali patekti tik bilietus turintys keleiviai, kurie praeina per TSA patikros punktą. Išėję iš saugios zonos negalėsite patys atsiimti daiktų.

Priklausomai nuo to, kiek laiko užtrunka prisiminti, kad palikote daiktą lėktuve, jūsų lėktuvas gali būti išskridęs arba pamesti daiktai gali būti perduoti oro linijų bendrovės ar oro uosto pamestų ir rastų daiktų skyriui. Tokiu atveju turite pateikti pranešimą apie prarastą prekę. Dauguma oro linijų, įskaitant American Airlines ir Southwest Airlines, turi internetines formas.

Avialinijos deda pastangas, kad atgabentų jūsų svarbius daiktus.

„Kai tik gauname pranešimą apie pamestą prekę, pradedame paiešką, kurios metu stengiamės kuo greičiau grąžinti prekę klientui“, – TPG sakė Pietvakarių atstovas. „Jei klientas pateiks el. pašto adresą, jam bus reguliariai pranešama apie prekės paieškos būseną ir, jei ji randama, bus susisiekta el. paštu ir telefonu.

Remiantis jos svetaine, „American Airlines“ ieškos jūsų prekės iki 30 dienų, jei pateiksite pranešimą apie pamestą ir rastą daiktą.

TPG skaitytojams su šia sistema pasisekė. Chuckas Rogersas paliko savo elektroniką „American Airlines“ sėdynės atlošo kišenėje ir nesuprato, kad jos dingo, kol išskrido į kitą skrydį. “[I] pasinaudojo internetiniu procesu, ir jis buvo grąžintas per dvi savaites“, – paskelbė jis „TPG Lounge“.

Lori Mar-Vil paliko savo piniginę su pinigine skrendant į pietvakarius ir jau skrido jungiamuoju skrydžiu į Meksiką, kai sužinojo, kad jos dingo. (Laimei, ji turėjo pasą ant savo asmens.)

„Pranešiau apie tai pietvakarių palydovei laive, o ji tai paskambino oro uosto pietvakarių palydovams“, – paskelbė ji. „Kai buvau Meksikoje (maždaug po trijų dienų), gavau el. laišką iš Pietvakarių, kuriame buvo pranešta, kad jie rado mano piniginę su visu jos turiniu. [down to the loose change]. Pietvakariai išsiuntė piniginę per „FedEx“ į nuolatinę Lori gyvenamąją vietą, užtikrindami, kad ji atvyks, kai ji grįš namo iš kelionės.

Mar-Vill pridūrė: „Southwest Airlines tikrai pavyko!! (…ir aš niekada, niekada nebekišiu piniginės po sėdyne!!)

Tačiau kitiems TPG skaitytojams nepasisekė taip pat, nes jie pasakojo apie bėdą apie dizainerių sukurtus akinius nuo saulės ir „Kindles“, kurių niekada nebuvo galima rasti tarptautiniuose skrydžiuose. (Ar kada nors susimąstėte, kur atsiduria visi tie pamesti daiktai? Dažnai tai yra nepaimto bagažo parduotuvė Skotsbore, Alabamos valstijoje, kur pigiai galite nusipirkti kitų žmonių lagaminų, elektronikos, papuošalų ir atostogų drabužių spintos.)

Kalbant apie tarptautinius skrydžius, procesas yra toks pat kaip ir vietinių kelionių atveju, kai reikia pranešti apie prarastus daiktus. Jūsų pasirinkimai gali būti šiek tiek sudėtingi, jei išlipę iš lėktuvo negalite fiziškai grįžti prie vartų arba susiduriate su kalbos barjeru, kai bandote susisiekti su oro uosto darbuotoju dėl pamesto daikto.

Tačiau jei lėktuve palikote pasą ar kitus būtinus kelionės dokumentus, galite būti suvaržyti. Dauguma užsienio šalių neįleis įvažiuoti be paso.

Jei nenorite laukti oro uoste, kol įgula suras jūsų pasą ir grąžins jį jums, greičiausiai būsite išsiųsti namo kitu skrydžiu. Jei skrisdami atgal į gimtąją šalį pamesite pasą, po daugybės biurokratinių kliūčių būsite vėl įleistas.

Kreipėmės į JAV muitinės ir sienų apsaugos tarnybą dėl papildomo patarimo ir atnaujinsime istoriją, kai išgirsime.

Apatinė eilutė

Skrydžių palydovai ir TPG skaitytojai turi daug istorijų apie visus vertingus daiktus, paliktus lėktuvuose, kurių daugelis buvo įkišti į sėdynės atlošo kišenę ir pamiršti. Daugelis istorijų baigiasi laimingai, bet ne visos.

Skrendant geriausia laikyti piniginę, pasą, elektroniką, dizainerių sukurtus akinius nuo saulės ir kitas vertybes maišelyje ar kišenėje, kur jų nepamiršite.

Jei turite pasinaudoti sėdynės atlošo kišene (arba verslo klasės kubeliais), nustatykite telefono priminimą arba turėkite kitą planą, kaip priminti sau, kad prieš išvykdami iš lėktuvo reikia atsiimti kiekvieną daiktą. Taip išvengsite streso ir širdgėlos, kai prarasite vertingus daiktus ir galbūt daugiau jų nebematysite.