Trijuose pagrindiniuose Niujorko oro uostuose vyksta renesansas.
Šių metų pradžioje atidarytas visiškai naujas terminalas Niuarke, baimingoje „trečiojo pasaulio šalyje“, kuri buvo LaGuardia, dabar yra istorija, o judriausias regiono oro uostas John F. Kennedy tarptautinis oro uostas (JFK) patiria bene didžiausią transformaciją iki šiol.
Pagal vadinamąjį „JFK vizijos planą“ Niujorko ir Naujojo Džersio uosto direkcija, valdanti ir prižiūrinti oro uostą, pradėjo beveik dešimtmetį trunkantį pertvarkos projektą, dėl kurio JFK bus daug geresnė nei prieš.
Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį
Tai apima visiškai naują 1 ir 6 terminalą, išplėstas patalpas 4 ir 8 terminaluose ir esamo 7 terminalo nugriovimą.
Nors pertvarkymas gerai skamba popieriuje (ir puikiai atrodo atvaizduose), ateinantys keleri metai tokie ne bus smagu tiems, kurie vyksta į JFK arba iš jo.
Taip yra todėl, kad atvykstant į JFK atsiranda didelių sutrikimų – daugelis esamų kelių yra išardomi, o tai neabejotinai sukels kamščius, spūstis ir galbūt net visišką aklavietę.
Uosto direkcija apžvelgė JFK pokyčius antradienį specialiame žiniasklaidos renginyje ir, nors agentūra skaidriai praneša apie tai, kas bus, jums nepatiks šie atnaujinimai, ypač dėl to, kad sutrikimas truks (bent jau) ketverius penkerius metus.
„Prašome žmonių atkreipti dėmesį į statybų iššūkius ir pripažinti, kad bus laikinų pokyčių, ir mes padarysime viską, ką galime, kad sumažintume tuos sutrikimus“, – sakė Uosto direkcijos vykdomasis direktorius Rickas Cottonas. pabaigos, tai bus verta“, – pridūrė jis.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
Eismo pokyčiai 1 ir 5 terminaluose
Jei planuojate važiuoti į JFK, būkite pasirengę tam, kas gali virsti aklaviete.
Statant naujus 1 ir 6 terminalus, Uosto direkcija uždarys kelis oro uosto kelius, o tai pirmiausia paveiks į 1 ir 5 terminalus.
Nors kelio pakeitimų pasekmės dar nėra aiškios, nauji eismo modeliai abiejuose terminaluose tikrai sukels galvos skausmą bandant patekti į šiuos objektus arba iš jų.
Pakeitimai prasidės dar neatskleista data gegužės pradžioje ir tęsis mažiausiai ketverius ar penkerius metus. Žinoma, dėl šių sutrikimų netgi gali atsirasti atsarginių kopijų kituose JFK keliuose.
Uosto direkcija pripažįsta visiškos aklavietės galimybę, todėl agentūra, siekdama to išvengti, savo oro uosto operacijų centre ką tik atidarė naują eismo valdymo centrą.
Čia visą parą dirba keli eismo inžinieriai, kurie yra atsakingi už eismo srautų stebėjimą ir transporto priemonių nukreipimą, jei reikia, kad būtų sumažintos kliūtys.
1 apie 9
ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS
Jie turi galimybę nuotoliniu būdu pakeisti šviesoforus ir 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę bendrauja su Uosto direkcijos policijos pareigūnais, kurie prireikus gali fiziškai blokuoti ir nukreipti eismą.
Susijęs: Stebėkite, kaip lenktyniaujame į JFK traukiniu, metro, taksi ir sraigtasparniu
Perkeltos taksi stotelės ir pasivažinėjimų pikapai
Jei jums labiau patinka važiuoti taksi arba pavėžėti iš JFK, nusileisdami prie „JetBlue“ 5 terminalo, teks patirti didelį pasipiktinimą.
Nuo trečiadienio, balandžio 26 d. (rytoj), 5-ojo terminalo taksi stotelė bus perkelta į geltonojo garažo, kuris prie 5-ojo terminalo yra prijungtas uždaru pėsčiųjų tiltu, žemės lygį.
Tačiau per artimiausias 30–45 dienas prasidėsianti atnaujinta pavėžėjimo transporto priemonės sąranka sukels dar daugiau nepatogumų.
„Ubers“ ir „Lyfts“ galės priimti tik 5 terminalo keleivius naujoje sustojimo zonoje, kuri bus statoma ant „Orange Garage“ stogo, esančio šalia 7 terminalo.
Esant nepalankiam orui ši vieta bus uždengta stogeliais.
Norėdami ten patekti, skrajutės turės pasiimti savo bagažą, nueiti iki 5-osios „AirTrain“ stoties, važiuoti traukiniu vieną stotelę ir tada pakilti į „Orange Garage“ stogą – tai didelis galvos skausmas, ypač tiems, kurie turi daug registruoto bagažo. ar mobilumo problemų.
Atminkite, kad vis tiek būsite išlaipinti 5 terminale, nepaisant to, ar į oro uostą atvykstate taksi, Uber, Lyft ar asmeniniu automobiliu.
Kol kas Uosto direkcija keičia tik 5-ojo terminalo keleivių paėmimo tvarką, tačiau agentūra neatmeta galimybės, kad ateityje gali sutrikti pavėžėjimo ir paėmimo patirtis.
Viena iš svarstomų idėjų yra atidaryti atokią aikštelę, kad būtų galima tvarkyti visas JFK transporto priemones (panašiai kaip atsitiko LaGuardia pertvarkymo metu). Tikimės, kad agentūra gali išvengti šios priemonės, nes tai tikrai būtų didelis kančia keliautojams.
Susijęs: Yra naujas būdas patekti iš Manheteno centro į JFK
Pagrindinis „AirTrain“ uždarymas
Ateityje „AirTrain“ taps patikimiausiu būdu nuvykti į JFK arba iš jo. Traukinys važiuoja nepertraukiamu ciklu į visus JFK terminalus iš Howard Beach ir Jamaica stočių, kurias galima pasiekti per Niujorko metro ir Long Island Rail Road (LIRR).
Tačiau net „AirTrain“ turės tam tikrų sutrikimų. Nuo gegužės 1 d. „AirTrain“ stotis 1 terminale bus uždaryta mažiausiai septyniems mėnesiams.
Keliautojai, vykstantys į 1-ąjį terminalą, kuriame gyvena daug didelių tarptautinių oro linijų, įskaitant Air France ir Lufthansa, turės skraidinti AirTrain į 4 arba 8 terminalą, kur Uosto direkcija sukurs autobusų operaciją, kad nuvežtų keliautojus į 1-ąjį terminalą. .
Maršrutiniai autobusai iš 4 terminalo į 1 terminalą kursuoja kasdien nuo 9 iki 23 val., o autobusai iš 8 terminalo į 1 terminalą kursuoja visą parą.
Šiuo metu vienintelis „AirTrain“ sutrikimas bus 1-ajame terminale, tačiau uosto direkcija teigė, kad statybos eigoje ateityje gali būti uždaryti ir kituose terminaluose.
Apatinė eilutė
JFK artėja eismo košmaras.
Vykdant kelis terminalo pertvarkymo projektus, uosto direkcija koreguoja eismo modelius, kad būtų vietos statyboms. Dėl to bus uždaromi keliai, bus perkeltos pasivažinėjimo ir taksi paėmimo zonos bei pakeista „AirTrain“ sistema.
Ateinančiais metais keliaudami į JFK ar iš JFK turėsite daugiau nei bet ką. Apsvarstyčiau galimybę į oro uostą važiuoti viešuoju transportu, jei įmanoma, arba net pakeisti maršrutą, kad skristumėte iš netoliese esančios LaGuardijos ar Niuarko.
Tuo tarpu stebėkite TPG, „Twitter“, kad gautumėte daugiau naujienų apie JFK sutrikimus.
Susiję skaitymai: