Praėjusią gegužę įsėdau į savo pirmąjį „American Airlines“ skrydį per beveik dešimtmetį. Dabar esu aukščiausio lygio „American Platinum“ narys, nors neturiu jokių tvirtų planų skristi su aviakompanija.
O „American Airlines“ paskatino mane perkelti tiek daug savo verslo? Štai kodėl ir kaip aš įgijau „American Airlines“ vadovo platinos statusą.
„United Premier 1K“ nėra tokia, kokia buvo anksčiau
Pastarąjį dešimtmetį gyvenau San Franciske, Vašingtone, DC ir Londone, todėl „United Airlines“ buvo mano pasirinkta aviakompanija. Pirmą kartą įgijau „Premier 1K“ statusą maždaug prieš aštuonerius metus ir nors 1K statusas vis dar suteikia daug privalumų, tai nebėra tas statuso karūnos brangakmenis, koks buvo anksčiau.
2016 ir 2017 m. gavau nemokamus „Premier“ atnaujinimus (CPU) daugumoje mano tinkamų „United“ skrydžių. Tačiau praėjusiais metais vienas iš nedaugelio mano procesorių 35 ir daugiau tinkamų skrydžių metu buvo skirtas paprastam savaitgalio kelionei iš Puerto Valjartos (PVR) į Denverį (DEN).
Ir neatrodo, kad „United CPU“ grįš. Neseniai skrendant Boeing 777-200ER iš San Francisko tarptautinio oro uosto (SFO) į Dulles tarptautinį oro uostą (IAD), buvau 52-as atnaujinimo laukiančiųjų sąraše. Pirmoji klasė, turėjusi 50 vietų, buvo pilna.
Atrodė, kad mano dienos, kai mokėjau už ekonominę klasę ir skraidžiau pirmąja „United Airlines“ klase, praėjo.
„United“ bėdos apima ne tik atnaujinimus – „United“ nebeturi partnerių apdovanojimų diagramos, o pirmosiomis pandemijos dienomis ji padidino partnerių apdovanojimų tarifus be įspėjimo. Tikėjomės, kad tai laikina. Tačiau šis nepageidaujamas pokytis niekur nedingo.
Taigi, ar Amerikoje žolė žalesnė? Na, mano naujai sukurtas „American Airlines“ elito statusas prasidėjo nuo mano siekio užsidirbti Amerikos mylių.
Susiję: Kaip uždirbti mylių „American Airlines“ programoje „AAdvantage“.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
Daugiau vertingų išperkamų mylių
Nors „American Airlines“ neseniai atsisakė savo „Web Specials“ ir „MileSAAver“ apdovanojimų, daugelis jos partnerių mielų vietų kol kas lieka nepakitę.
Kai kurie iš mūsų mėgstamų AAdvantage verslo klasės išpirkimų apima skrydžius iš JAV į Vidurinius Rytus ir Pietų Aziją 70 000 mylių Qatar Airways Qsuite ir iš JAV į Europą už 57 500 mylių naujoje Finnair verslo klasės sėdynėje. Taip pat galite naudoti 80 000 mylių, kad skristumėte iš JAV į Japoniją pirmąja Japan Airlines klase.
Palyginimui, United Airlines MileagePlus dabar apmokestina daugiau nei 121 000 mylių už ANA pirmos klasės skrydžius į vieną pusę tuo pačiu maršrutu.
Neseniai nuvažiavau 42 500 „AAdvantage“ mylių, kad keliaučiau iš Europos į Vidurinius Rytus „Etihad Airways“ verslo klase, todėl norint užsisakyti reikia paskambinti amerikiečiui.
Už verslo klasės skrydžius į vieną pusę iš Europos į Vidurinius Rytus „United“ apmokestina mažiausiai 50 000 mylių. Skirtingai nei su „American AAdvantage“, „United“ „MileagePlus“ nariai negali naudoti savo mylių „creme-de-la-creme“ sėdynėms, tokioms kaip „Qatar Qsuite“ ir „Etihad“ verslo klasė.
Taip pat šiais metais užsisakiau skrydį iš Honkongo tarptautinio oro uosto (HKG) į San Franciską „Cathay Pacific“ ir „Japan Airlines“ verslo klase už 70 000 mylių, kuris buvo finansuojamas iš mano „Barclays AAdvantage Aviator Business Mastercard“ registracijos premijos.
AAdvantage Aviator Business Mastercard informaciją savarankiškai surinko „The Points Guy“. Kortelės išdavėjas neperžiūrėjo ir nepateikė šiame puslapyje pateiktos kortelės informacijos.
Tačiau mano veržimasis į vertingas mylias buvo dar vienas pranašumas.
Susiję: Kaip išpirkti mylių su American Airlines AAdvantage programa
Vertinga nauda
Iš pradžių sutelkęs dėmesį į išperkamų Amerikos mylių uždirbimą, pradėjau pelnyti statusą atitinkančius lojalumo taškus, nes paprastai uždirbate 1 lojalumo tašką už kiekvieną AAdvantage mylią.
Štai mano mėgstamiausių „Executive Platinum“ statuso pranašumų apžvalga.
Oneworld smaragdo statusas
1 apie 3
KYLE OLSEN / TAŠKŲ VAIKINAS
Pastaruosius keturis mėnesius buvau „Platinum Pro“, o dabar esu „American Executive“ platina – abu turi „Oneworld Emerald“ statusą.
Ir man tai patinka.
„Oneworld Emerald“ suteikia keletą pagrindinių privilegijų, kurių „Star Alliance“ statusas nesuteikia. Viena vertus, „Emerald“ suteikia prieigą prie pageidaujamų arba rezervuotų vietų „Oneworld“ skrydžiuose.
Taigi, kaip aukščiausios klasės „American Airlines“ elitas, galėčiau pasirinkti nemokamas vietas kojoms „Royal Air Maroc“ skrydžiui iš Dulles tarptautinio oro uosto (IAD) į Kasablankos tarptautinį oro uostą (CMN) ir verslo klasės viršutiniame aukšte – britų lėktuve. „Airways A380“. Šie nemalonūs išankstiniai sėdimų vietų mokesčiai gali siekti triženklius tolimųjų skrydžių skrydžius.
Tuo tarpu aukščiausio lygio „United elito“ nariai turi sumokėti išankstinį sėdimų vietų mokesčius daugelyje oro linijų, tokių kaip „Lufthansa“, „Copa Airlines“ ir „Swiss“, kainų klasėse.
Be to, „Oneworld Emeralds“ laukiami pirmos klasės „Oneworld“ holuose (su kai kuriomis išskirtinėmis išimtimis) – man patiko „Qantas“ pirmos klasės holas Los Andželo tarptautiniame oro uoste (LAX) ir „British Airways Galleries Lounge“ Londono Hitrou oro uoste (LHR).
Tuo tarpu „Star Alliance“ elitiniai nariai, naudodamiesi savo statusu, negali patekti į pirmos klasės holus, tokius kaip naujasis „SilverKris First“ holas Singapūro Changi oro uoste (SIN) ir „Lufthansa“ pirmos klasės holas Frankfurto oro uoste (FRA).
Dažnam tarptautiniu mastu keliaujantiems „Oneworld Emerald“ gali padaryti didelį skirtumą.
Susijęs: Visas „Oneworld“ aljanso pranašumų vadovas
Alaska Airlines privalumai
„American Airlines“ elitiniai nariai iš tikrųjų gauna „Alaska Airlines“ statusą, nes abipusė elito partnerystė pastaruoju metu sustiprėjo.
„Executive Platinum“ nariai turi teisę gauti „Aliaskos Premium“ klasės patobulinimus po užsakymo (netaikoma taupant kainas) ir gauna pirmos klasės atnaujinimus iškart po Aliaskos MVP 75K elito narių.
Kai kurie TPG Executive Platinum elito nariai pranešė, kad pastaruoju metu sėkmingai atnaujino Alaska Airlines transkontinentinius skrydžius, įskaitant tokius maršrutus kaip Niujorkas-JFK į Sietlą (SEA). Nors jūsų patirtis gali skirtis (ir aš nesu skridęs į Aliaską transkontinentiniu skrydžiu), mano įspūdis, kad tarpkontinentiniai atnaujinimai Aliaskoje yra daug dažniau nei „United“.
„Executive Platinum“ nariai taip pat turi teisę į tris registruotus bagažus ir nemokamus skrydžio pakeitimus tą pačią dieną Aliaskoje.
Kaip keliautojas San Franciske, „United“ retkarčiais rezervuodavo mane Aliaskoje, kai kas nors nutiko ne taip, ir aš džiaugiuosi, kad Aliaskos nauda bus naudinga, kai tai neišvengiamai pasikartos.
Susiję: visi Amerikos ir Aliaskos elitai dabar gali gauti abipusį nemokamus atnaujinimus
Kaip aš uždirbau Executive Platinum statusą
Norėdami gauti American Airlines statusą, turėsite uždirbti lojalumo taškų. Kaip minėta, paprastai uždirbate 1 lojalumo tašką už kiekvieną uždirbtą 1 AAdvantage mylią. Štai kaip uždirbau pakankamai lojalumo taškų, kad gaučiau vadovo platinos statusą. Naudokite tai įkvėpimui ieškodami kūrybiškų būdų uždirbti lojalumo taškų.
2022 m. gegužės–rugpjūčio mėn.: bendras narys, uždirbantis 30 000 lojalumo taškų
„American Airlines“ pakoregavo elito kvalifikacijos metus nuo sausio 1 d. iki gruodžio 1 d. 31 – kovo 1 – vasario 1 d. 28, kai įvedė lojalumo taškus 2022 elito kvalifikacijos metams. Tai leido „AAdvantage“ nariams pradėti uždirbti lojalumo taškų 2022 m. sausio 1 d., bet aš uždirbau pirmąjį lojalumo tašką tik 2022 m. gegužės mėn.
Štai kaip aš uždirbau 30 000 lojalumo taškų kaip generalinis narys, o vėliau įgijau pradinio lygio aukso statusą (atkreipkite dėmesį, nuo to laiko amerikietis padidino kai kuriuos elito statuso reikalavimus, todėl jums reikės uždirbti 40 000 lojalumo taškų, kad gautumėte aukso statusą 2023 m.).
2022 m. rugpjūčio–spalio mėn.: Auksas uždirba 50 800 lojalumo taškų
Turėdamas 30 000 lojalumo taškų, aš įgijau aukso statusą. Vėliau aš pradėjau uždirbti 40 % daugiau lojalumo taškų keliaudamas lėktuvu, nei uždirbau kaip bendras narys, todėl lengviau uždirbti lojalumo taškų per savo British Airways ir American Airlines skrydžius per šį laikotarpį. Be to, dabar, kai turėjau elito statusą su „American“ ir „Hyatt“, pradėjau dvigubai mažinti daugumą mokamų „Hyatt“ viešnagių, uždirbdamas 1 lojalumo tašką už vieną „Hyatt“ nuosavybėse išleistą dolerį.
Taip nuo rugpjūčio iki spalio uždirbau 50 800 lojalumo taškų.
2022 m. lapkričio mėn.: Platininis pelnas 5 800 lojalumo taškų
Išlaikius 75 000 lojalumo taškų reikalavimą, kad gautumėte platinos statusą, pradėjo populiarėti mano trokštami privalumai, įskaitant nemokamas pagrindinio salono papildomas vietas, Oneworld Sapphire…