Skip to content
Home » Ką reikia žinoti apie „JetBlue“, „American Airlines“ šiaurės rytų aljanso pabaigą

Ką reikia žinoti apie „JetBlue“, „American Airlines“ šiaurės rytų aljanso pabaigą

Šiaurės rytų aljansas artėja prie pabaigos.

Net ir tuo metu, kai „American Airlines“ planuoja skųsti federalinį antimonopolinį sprendimą prieš jos partnerystę su „JetBlue“, abi oro linijos pradės aljanso, kuris nuo 2021 m. pradžios apibrėžė jų vidaus tinklus, nutraukimo procesą.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

„JetBlue“ pareiškė, kad neprisidės prie amerikiečių kreipimosi, o sutelks dėmesį į aljanso nutraukimą. Aviakompanija tikisi, kad be NEA jos siūlomas susijungimas su Spirit Airlines turės daugiau galimybių įveikti panašų antimonopolinį ieškinį, kurį iškėlė JAV teisingumo departamentas.

Nors tikrasis įsakymas aljansui nebus paskelbtas bent jau liepos 26 d. po posėdžio ir nors oro linijų bendrovės turi tris savaites nuo šio galutinio įsakymo pradėti aljanso nutraukimą, jos nusprendė pradėti procesą anksčiau.

Šiaurės rytų aljansas baigiasi liepos 21 d

Tiesą sakant, Šiaurės Rytų aljanso atsitraukimas prasidės penktadienį.

Ir „American“, ir „JetBlue“ pranešė, kad nuo liepos 21 d. nebebus galima užsisakyti skrydžių su bendrais kodais. Tai reiškia, kad nuo penktadienio nebegalėsite nusipirkti „JetBlue“ vykdomo skrydžio, kurio bilietas yra „American Airlines“ arba atvirkščiai. .

NEA skrydžiai, jau užsakyti datoms po liepos 21 d., vis tiek bus gerbiami, o abipusiai dažnai skraidančių asmenų privalumai, įskaitant pajamas už kilometrą, vis tiek bus taikomi.

Tačiau keleiviai, įsigiję skrydį per „American“, kurį valdo „JetBlue“ arba atvirkščiai, iki ketvirtadienio pabaigos turi įsitikinti, kad jų atitinkamas dažno skrydžio numeris yra nurodytas jų rezervacijoje, net jei tikrasis skrydis yra vėliau. Priešingu atveju „American Airlines AAdvantage“ nariai negaus mylių ar elito pranašumų iš tų „JetBlue“ skrydžių, taip pat „JetBlue TrueBlue“ nariai negalės uždirbti mylių ar gauti „Mosaic“ privilegijų.

Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu

Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.

„American Airlines“ taip pat pažymėjo, kad keliautojai vis dar gali naudoti „AAdvantage“ mylias, kad iki ketvirtadienio rezervuotų „JetBlue“ valdomų skrydžių apdovanojimus būsimoms kelionėms. Po to JetBlue skrydžiai nebebus prieinami AAdvantage išpirkimui.

Ką apie Amerikos NEA apeliaciją?

„American Airlines“ vis dar planuoja apskųsti JAV apygardos teismo sprendimą prieš NEA, tačiau tai nebūtinai reiškia, kad aljansas bus išsaugotas.

Draudimo partnerystei ypatumai paaiškės po liepos 26 d. įvykusio posėdžio – praėjus penkioms dienoms po to, kai aljansas faktiškai baigsis penktadienį.

Susijęs: Šiaurės rytų aljanso neramumai, nes „JetBlue“ nepateiks apeliacinio skundo dėl pakto nutraukimo, bet amerikiečiai tai padarys

Amerikietis anksčiau teigė, kad nesieks šio sprendimo sustabdymo, o prašys, kad jo skundas būtų paspartintas. Vis dėlto bet koks kreipimasis būtų pateiktas po to, kai jau vyksta aljanso nutraukimo procesas.

Jei aviakompanija laimės apeliaciją, gali būti, kad abu vežėjai gali atkurti aljansą.

Tačiau taip pat gali būti, kad amerikietis vietoj to pasinaudoja apeliaciniu skundu, kad išvengtų teisinių precedentų, atsirandančių šiuo sprendimu. Tai leistų daugiau atverti duris panašioms partnerystėms ateityje arba būtų užkirstas kelias galutiniam draudimui, atsižvelgiant į jo formą.

„Pristatytų teisinių klausimų svarba ir apribojimų mūsų verslui našta turėtų lengvai pateisinti pagreitintą apeliaciją“, – teigiama aviakompanijos ankstesniame pranešime, paskelbus apie planuojamą kreipimąsi.

Apatinė eilutė

Atrodo, kad tai yra Šiaurės Rytų aljanso kelio pabaiga, nepaisant laukiančių apeliacijų ar kitų teisinių manevrų.

Jei norite užsisakyti skrydį, kurį vykdo viena iš oro linijų, bet bilietus turi kita, turite užsisakyti iki ketvirtadienio dienos pabaigos, net ir būsimoms kelionėms. Tuo tarpu, jei norite užsidirbti mylių ir dažnai skraidančių asmenų privilegijų naudodamiesi viena iš dviejų programų, o skrisdami kitos oro linijų bendrovės vykdomu skrydžiu, būtinai pridėkite savo nuolatinio skraidančiojo numerį prie esamos ar naujos rezervacijos iki ketvirtadienio dienos pabaigos.

Abi oro linijos greičiausiai pertvarkys savo tinklus, kad atsižvelgtų į NEA praradimą.

„American“ ir „JetBlue“ įrodinėjo, kad partnerystė yra „prokonkurencinė“, nes leidžia pasiūlyti didesnę konkurenciją prieš „Delta Air Lines“ ir „United Airlines“, kurios dominuoja šiaurės rytų rinkoje, nei kuri nors oro linijų bendrovė galėtų padaryti viena. Nors „JetBlue“ yra stipriai veikianti šiaurės rytuose, ji išlieka santykinai nedidelė ir kitur šalies teritorijoje yra mažiau.

Nors „American“ tebėra didelis, jos buvimas Niujorke nuo 2000-ųjų pradžios smarkiai sumažėjo ir dėl laiko tarpsnių apribojimų Niujorke ji negali žymiai padidinti paslaugų.

Taigi, jei esate ištikimas vienam iš operatorių, ateinančiais mėnesiais būtinai stebėkite TPG, kad gautumėte daugiau naujienų apie tai, ką jums reiškia NEA žlugimas.