Ketvirtadienis buvo dar vienas etapas Brightline, kai Pietų Floridoje įsikūrusi traukinių bendrovė pristatė savo visiškai naują stotį Orlando tarptautiniame oro uoste (MCO). Vietos bendruomenė ir žiniasklaidos atstovai buvo pasiruošę rengti didžiulį atskleidimą, kuris priartino „Brightline“ žingsnį prie oficialios keleivių vežimo tarp Majamio ir Orlando pradžios.
Stotis buvo (tiesiogine prasme) kuriama dešimtmečius, kaip nurodė Kevinas Thibaultas, Didžiojo Orlando aviacijos tarnybos generalinis direktorius. Jis pažymėjo, kad 1977 m. kovo mėn. oro uosto projektavimo kriterijai apima fiksuoto bėgių transporto mazgą oro uosto teritorijoje.
Praėjus daugiau nei 46 metams, ši vizija dabar tapo realybe.
Sujungta su C terminalu (kuris pats buvo atidarytas 2022 m. rugsėjį), stotis yra šviesi, erdvi ir pilna patogumų, kurių paprastai nėra JAV keleivinių traukinių postuose. kur vienintelis reikalavimas – lagaminus siųsti per rentgeno aparatą.
1 apie 4
CLINT HENDERSON / TAŠKŲ VAIKINAS
Iš ten stotis atsiveria į didžiulę bendrą erdvę, esančią tiesiai virš dviejų šiuo metu įrengtų bėgių, su įvairiais patogumais visiems keleiviams.
„Brightline“ siūlo dvi paslaugų klases savo traukiniuose: „Smart“ yra prieinamas pasirinkimas, o „Premium“ apima šiek tiek didesnes sėdynes ir papildomas privilegijas. Abu yra dideli žingsniai virš kitų traukinių paslaugų šalyje.
1 apie 6
CLINT HENDERSON / TAŠKŲ VAIKINAS
„Tai ne tavo močiutės traukinys“, – sakė „Brightline“ prezidentas Patrickas Goddardas. „Tai ne Amtrak… [it’s] skirtingai nuo nieko, ką jūs kada nors patyrėte anksčiau. Tai bus permaininga žmonėms, keliaujantiems Floridos valstijoje.
Aukščiausios klasės keleiviai gali patekti į erdvų poilsio kambarį, esantį dešinėje nuo pagrindinio įėjimo į stotį. Jame yra įvairių sėdimų vietų, daug elektros lizdų ir nemokamų gėrimų bei užkandžių.
1 apie 5
CLINT HENDERSON / TAŠKŲ VAIKINAS
Tie, kurie turi „Smart“ bilietus, gali laukti traukinio patogiai įsitaisę vakarinėje stoties pusėje arba atsikelti kėdę „Brightline“ firminiame „Mary Mary“ bare, kuriame siūlomi amatiniai kokteiliai, alus, vynas ir užkandžiai.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
1 apie 3
CLINT HENDERSON / TAŠKŲ VAIKINAS
Kaip ir kitose Pietų Floridos stotyse, Orlande bus „Grab-and-go“ Mrkt, kuriame galėsite įsigyti įvairių užkandžių ir gėrimų.
Yra net skirta vaikų zona, kurioje mažieji keliautojai gali likti užimti, kol ateis laikas įlipti.
Žinoma, didelis klausimas visiems išlieka, kada (tiksliai) bus pradėtas keleivių vežimas tarp Orlando ir Majamio. Konkreti data nebuvo paskelbta. Tačiau Goddardas sakė TPG, kad bilietai bus parduodami gegužę ir jie bus išleisti vasarą, kol bus atlikti reikalingi bandymai ir Federalinės geležinkelių administracijos sertifikatas.
Susijęs: Pirmas žvilgsnis į Brightline 100 mln. USD vertės traukinių priežiūros centrą Orlande
Iš pradžių „Brightline“ kiekvieną dieną kursuoja 16 traukinių pirmyn ir atgal, pirmasis traukinys į pietus iš MCO išvyks 5 val. ryto, o pirmasis į šiaurę – iš Majamio darbo dienomis 6.50 val., o savaitgaliais – 5.45 val. Kas valandą kursuoja traukiniai be sustojimų (kurio trukmė yra 2 valandos ir 59 minutės), taip pat traukiniai, sustojantys West Palm Beach, Boca Raton, Fort Loderdale, Aventura ir Majamyje (3 valandos ir 30 minučių).
Susijęs: Pietų Floridoje plečiasi greitųjų traukinių „Brightline“ paslauga
Jaudulys, ką tai reikš valstybei, buvo pilnas atidengimo renginio metu.
„Jums gyvena 20 milijonų žmonių, o valstijoje auga, lanko 130 milijonų lankytojų ir tuose greitkeliuose tarp Centrinės ir Pietų Floridos kasmet važiuoja apie 35 milijonai automobilių“, – sakė Goddardas. „Galėti įsėsti į traukinį, važiuoti nuo durų iki durų, sėdėti odinėse sėdynėse ir transliuoti filmą, išgerti kokteilį, užkąsti ir pavalgyti [a great] vonios kambarys laive keičia žmonių patirtį apie valstybę.
Brightline dar nebaigta. Įmonei priklauso maždaug 70 akrų žemės Kakavoje, Floridoje, vos kelios minutės kelio automobiliu nuo Port Kanaveralo, todėl ji yra stiprus pretendentas į būsimą sustojimą. Ji taip pat planuoja plėsti į Tampą ir bendradarbiauja su SunRail, Centrinės Floridos priemiestinių traukinių operatoriumi, siekdama susisiekimo su Orlando centru, konferencijų centru ir kitur.
Susijęs: naujasis Floridos greitasis traukinys pirmą kartą bando į Orlando oro uostą
Visa tai reiškia, kad ateinančiais metais keliauti po Saulėtekio valstiją gali sumažėti kelių ir daugiau bėgių, o tai ilgai atrodė neįsivaizduojama.
„Nesvarbu, ar keliaujate verslo reikalais, ar svečiuojatės pirmą kartą, jūs sakote: „O Dieve, aš negaliu patikėti, kad šioje šalyje yra tokios kokybės traukinys“, – pridūrė Goddardas. „Manau, kad tai pakeis žaidimą.”
Jei Orlando stotis yra koks nors požymis, „Brightline“ aiškiai ruošiasi įgyvendinti šią prielaidą.
Papildomas Clinto Hendersono pranešimas.
Susiję skaitymai: