Skip to content
Home » Ar „American Airlines“ aukščiausios klasės ekonomika verta?

Ar „American Airlines“ aukščiausios klasės ekonomika verta?

  • by

„American Airlines“ 2016 m. pradėjo teikti aukščiausios kokybės ekonomines paslaugas, kurios buvo įrengtos už pavyzdinių pirmos ir verslo klasės kajučių, kaip aukštesnės klasės alternatyva „Main Cabin Extra“, pagrindinės kajutės ir pagrindinėms ekonominės klasės pasiūlymams.

Aukščiausios klasės „American Airlines“ ekonominės kainos žada geresnę kelionės patirtį, palyginti su autobusu, su tokiomis privilegijomis vietoje, kaip pirmenybinė registracija, taip pat patogumai skrydžio metu, pavyzdžiui, daugiau vietos kojoms, didesnės sėdynės, papildomi patogumai ir „šefo įkvėptas“ valgis. . Kajutė parduodama kaip verslo klasę primenantis pagrindinės salono patobulinimas, o joje naudojama ta pati sėdynė, kurią rasite skrajutėse daugelyje oro linijų vidaus pirmos klasės kajučių.

Aukščiausios klasės ekonomiškumo galite rasti „American Airlines“ „Boeing 777-300s“, 787-8s, 787-9s ir 777-200 orlaivių parke, kurie paprastai skraido tolimojo susisiekimo maršrutais tarp žemyninės JAV ir Havajų, Europos, Azijos, Pietų Amerikos, Australija ir Naujoji Zelandija. 2024 m. „American Airlines“ savo „Airbus A321XLR“ ir „Boeing 787-9 Dreamliner“ lėktuvuose pristatys naujas aukščiausios klasės ekonomiškąsias kajutes.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

Neseniai skridau AA aukščiausios klasės ekonominiu kajute į abi puses iš Londono Heathrow oro uosto (LHR) ir Niujorko Johno F. Kennedy tarptautinio oro uosto (JFK) – štai kaip viskas vyko.

Kaip užsisakyti aukščiausios kokybės ekonominę kainą „American Airlines“.

„American Airlines“ aukščiausios klasės ekonomiškųjų skrydžių bilietai pirmyn ir atgal tiesioginiuose skrydžiuose tarp LHR ir JFK paprastai kainuoja nuo 1 100 iki 2 000 USD, tačiau piko laikotarpiais gali kainuoti daugiau nei 3 000 USD. Mažiausia kaina į abi puses grynaisiais per ateinančius mėnesius siekė 936 USD.

Taip pat galite išpirkti „American AAdvantage“ mylias, kad gautumėte aukščiausios kokybės ekonomiją šiame maršrute, pradedant nuo maždaug 100 000 mylių pirmyn ir atgal (plius 329,85 USD mokesčiai ir rinkliavos) iki maždaug 221 500 mylių (plius 329,85 USD mokesčiai ir rinkliavos). ateinančiais mėnesiais.

Šiuo metu TPG vertina „American AAdvantage“ mylias po 1,77 cento, taigi, tai yra nuo 2099,85 USD iki 4250,40 USD (įskaitant mokesčius ir rinkliavas). Jei skrendate piko metu, mokėdami grynaisiais galite gauti daugiau naudos už šį maršrutą, o aukščiausios klasės bilieto kaina salone tik šiek tiek didesnė nei pagrindinės kajutės bilieto kaina.

Štai kaip tai palyginti su pagrindinės kajutės ir verslo klasės bilietų kainomis, skraidančiomis tuo pačiu maršrutu su „American Airlines“, remiantis žemiausiomis ir didžiausiomis dabartinėmis kainomis, kurias galime rasti užsakydami keliones į abi puses.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Pagrindinė kabina Premium ekonomika Verslo klasė
Kaina grynaisiais (į abi puses) 600–2440 USD. 936–3 322 USD. 5000–10 500 USD.
Amerikos AAdvantage mylios (į abi puses) 60 000–107 500 (plius 200,55 USD mokesčių ir rinkliavų). 100 000–221 500 (plius 329,85 USD mokesčių ir rinkliavų). 115 000–513 500 (plius 329,85 USD mokesčių ir rinkliavų).

Kaip matote, aukščiausios klasės ekonomiškumas yra tarp autobusų ir verslo klasės, tiek grynųjų pinigų, tiek ridos išpirkimo požiūriu, nors jis yra arčiau ekonomiškumo pagal mokamas kainas.

Už paskutinės minutės skrydžius pirmyn ir atgal TPG sumokėjo 2554 USD ir 646,65 USD mokesčių. Skrydis AA107 iš Londono išvyko 17.05 val., o į Niujorką atvyko 20.03 val. Mano atgalinis skrydis, skrydis AA106, iš Niujorko išvyko 20.45 val., o į Londoną atvyko kitą dieną 8.35 val.

Registracija į aukščiausios klasės ekonomišką „American Airlines“.

Aukščiausios klasės ekonominis bilietas su American Airlines suteikia pirmenybę registracijai oro uoste.

„American Airlines“ turi specialius stalus Heathrow 3 terminale prioritetiniams keleiviams. Kartu su aukščiausios kokybės ekonominių bilietų turėtojais stalais gali naudotis pirmieji skrendantieji, verslo reikalai ir keleiviai, turintys aukso, platinos, platinos profesionalų, vadovų platinos ir konsjeržo rakto statusą su AAdvantage bei rubino, safyro ir smaragdo statusą su Oneworld. Prioritetinės registracijos stalai yra vos už kelių žingsnių nuo pagrindinių ekonomiškų salono skrajučių stalų. Aptarnavimas buvo greitas, mandagus ir be rūpesčių.

Oro uoste buvo tylu, kai atvykau registruotis apie 14:30 val. galėtų sutaupyti daug laiko.

JFK 8 terminale „American Airlines“ turi uždarą zoną, kur pirmenybė teikiama keleiviams, kurie skraido aukščiausios klasės ekonomiškosios klasės ir Flagship Business su „American Airlines“ arba „Club World“ su partnerių oro linijomis „British Airways“. Be šių bilietų tipų, taip pat galite naudotis šia prioritetine registracijos zona, jei turite AAdvantage Platinum (ir skrendate tolimais atstumais) arba Oneworld Sapphire/British Airways Executive Club Silver. Registracijos zonoje yra galimybė naudotis savitarnos bagažo tikrinimo ekranais; mano kelionės metu buvo nulis eilučių, nes buvo 17:30 ir aš lipau į vakarinį skrydį. Patikrinti mano lagaminą buvo paprasta, o savitarnos kioskai buvo intuityvūs, su lengvai vykdomomis instrukcijomis, kurias galėjo perbėgti net luditai.

„American Airlines“ aukščiausios kokybės keleiviai taip pat gauna greitesnį saugumą, nors šios paslaugos skiriasi įvairiuose oro uostuose.

„Heathrow“ naudoju verslo klasės prioritetinės saugos skyrių, kuris yra pašalintas iš standartinės apsaugos (ir jos slenkančių linijų). Erdvėje yra paskirti skaitytuvai ir darbuotojai su minimaliomis eilėmis. Esu įpratęs, kad mane loja apsaugos pareigūnai, kai jie skuba kartu su keleiviais. Čia mane pasitiko šypsenomis ir (tikriausiai netikru, bet vis dėlto įvertintu) komplimentu ant švarko. Koks malonumas.

Keleiviai patenka į saugos juostas JFK išėję iš pirmenybinės registracijos zonos, kur įžengiate į greitojo saugumo liniją, kuri galiausiai prisijungia prie standartinės eilės prieš pat pasiekiant apsaugą, o ne nukrypstate į atskirą greitosios registracijos vietą. trasos paslauga.

Praleidžiate dalį eilės, tačiau verta paminėti, kad jei oro uostas yra užimtas, bet kuriuo metu galite lengvai įstrigti kliūtis.

Per 30 minučių praėjau registraciją ir apsaugą JFK ir LHR. Jei neturite statuso aviakompanijoje arba anksčiau nepatyrėte skrydžio aukščiausios klasės salone džiaugsmo, šios greitos galimybės yra puikios, neįvertintos privilegijos. Neatmeskite, kad jūsų oro uosto patirtis yra daug malonesnė, kai galite mėgautis registracija ir apsauga.

Deja, „American Airlines“ aukščiausios klasės ekonominės klasės bilietai neįeina į poilsio kambarį. Jei norite mėgautis šiuo svetingumu prie vartų, jums reikės narystės oro linijų poilsio klube arba programoje, pvz., „Priority Pass“, arba kredito kortelės, suteikiančios galimybę patekti į poilsio kambarį.

Kai kurios oro linijų elito statuso pakopos taip pat suteikia prieigą prie holų skrendant su partnerių oro linijomis. Turėdamas „Oneworld Sapphire“ statusą, galėjau aplankyti poilsio kambarius abiejose kelionės atkarpose, apsilankyti stilingame ir labai rekomenduojamame „Cathay Pacific Business Lounge“ LHR 3 terminale ir palyginti naujame „American Airlines“ ir „British Airways“ Greenwich Lounge JFK 8 terminale. .

Į aukščiausios kokybės ekonominius bilietus įtrauktas pirmenybinis įlaipinimas, o tai puiku, jei keliaujate su rankiniu bagažu ir jums reikia vietos viršutinėje dėžėje. Įstojau į 3 grupę dėl „Oneworld Sapphire“ statuso, tačiau už aukščiausios klasės ekonominį bilietą paprastai patenkate į 4 grupę, kuri vis dar lenkia kitas penkias įlaipinimo grupes. Abiejose mano kelionės dalyse 3 ir 4 grupių keleiviai įlipo į skrydį vienu metu.

Ar „American Airlines“ buvo patogus aukščiausios klasės ekonomiškumas?

Mano išvykimo ir grįžimo skrydžiai buvo skirtingų tipų orlaiviais, todėl tarp kajučių buvo keletas nedidelių skirtumų.

Kelionėje iš Londono į Niujorką įsėdau į Boeing 777-300ER, kuris buvo 2-4-2 išplanuotas aukščiausios klasės ekonomišku būdu ir kurį sudaro 28 sėdimos vietos (paskutinė eilė yra tik keturios vietos). Mano sėdynė buvo 16 l, tai buvo išėjimo eilės „lango” sėdynė; daugiau apie tai vėliau. Skrydžiu atgal skridau Boeing 777-200, kuris taip pat turėjo 2-4-2 išdėstymą, tačiau mažesniame salone, susidedančiame iš 24 vietų be išėjimo eilės. Aš sėdėjau 14H sėdynėje, kuri buvo koridoriaus sėdynė.

Didesnėje 777-300ER kabinoje buvo keturi tualetai aukščiausios klasės ekonominės ir verslo klasės keleiviams, įrengti aukščiausios klasės ekonominės kabinos priekyje, tarp jos ir verslo klasės. Palyginimui, 777-200 aukščiausios klasės ekonominės klasės kajutė su pagrindine kabina dalijosi trimis tualetais, nuo kurių buvo nemažas ėjimas link lėktuvo galo.

Abiejuose skrydžiuose sėdynių žingsnis ir plotis buvo vienodi – atitinkamai 38 1/2 colio ir 18 colių. Jos buvo pastebimai erdvesnės nei „American Airlines“ ekonomiškosios sėdynės, kurių nuolydis yra maždaug 31–32 coliai ir maždaug 17 colių…