Skip to content
Home » Žvilgsnis: „Royal Caribbean’s Icon of the Seas“, didžiausias visų laikų kruizinis laivas

Žvilgsnis: „Royal Caribbean’s Icon of the Seas“, didžiausias visų laikų kruizinis laivas

  • by

Redaktoriaus pastaba: TPG Gene Sloan priėmė nemokamą kelionę į Suomijos laivų statyklą, kuri stato jūrų ikoną, kad galėtų anksti apžiūrėti laivą. Toliau pateiktos nuomonės yra visiškai jo ir linijos neperžiūrėjo.

Kalbant apie nuostabiausių megakurortų kūrimą jūroje, Royal Caribbean šiais laikais iš esmės konkuruoja tik su savimi.

Tai tvirtas pareiškimas, be abejo. Spėju, kad daugelis „Norwegian Cruise Line“ ir „Carnival Cruise Line“ gerbėjų su tuo susidurs. Tačiau tai man nuolat sukosi galvoje trečiadienį, žvilgtelėjus į kitą naują linijos laivą „Icon of the Seas“.

250 800 bruto tonų, ilgai lauktas, 20 denių aukščio laivas, kai debiutuos 2024 m., bus didžiausias pasaulyje kruizinis laivas. Tačiau tai ne tik jo milžiniškas dydis – maždaug 6 % didesnis nei kitas pagal dydį kruizinis laivas. – tai išskirs.

Norėdami gauti daugiau kruizinių naujienų, vadovų ir patarimų, užsiprenumeruokite TPG kruizinių kelionių naujienlaiškį

Trečiadienį, kai Timas Klauda, ​​„Royal Caribbean“ viceprezidentas produktų kūrimui, mane vežiojo denis po denio per iš dalies baigtą laivą Suomijos laivų statykloje, man tapo aišku, kad kruizų pasaulyje jis taip pat neturės konkurento. kalbant apie jos aukų platumą ir gylį, ypač šeimoms.

Nuo precedento neturinčio didžiulio vandens parko jo viršuje su šešiomis vandens čiuožyklomis iki naujoviškiausios restoranų, barų ir parduotuvių interjero promenados, kada nors plaukiojusiame kruiziniame laive (tik palaukite, kol pamatysite kylančią stiklinę sieną, kuri apšviečia erdvę natūralia šviesa) Niekada nebuvo kažkas panašaus į tai, ką matysite „Jūrų ikonoje“ – ir aš tai sakau kaip žmogus, plaukęs beveik kiekvienu didesniu plaukiojančiu kruiziniu laivu.

Trumpai tariant, „Icon of the Seas“, pirmasis iš visiškai naujos „Royal Caribbean“ laivų klasės, bus didžiausias megakurortas jūroje. Dėl to tai bus laivas, kuris pagaliau pralenks itin sėkmingus „Royal Caribbean“ „Oasis“ klasės laivus ir karaliaus milžiniškų kruizinių laivų pasaulyje.

Susiję: 6 Karališkųjų Karibų jūros laivų klasės, paaiškinta

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Tai pastebima, nes „Oasis“ klasės laivai dominuoja megakurortų pasaulyje jūroje beveik 15 metų. Kitos linijos bėgant metams bandė prilygti Oasis klasės laivų pasiūlymams su naujais laivais, tačiau jiems nepavyko, nors kai kurie priartėjo.

Kitaip tariant, šiame puikaus kruizinių laivų dizaino žaidime, kuris dešimtmečius siautėjo tarp didžiausių kruizinių laivų linijų, atrodo, kad šiais laikais tik Royal Caribbean gali viršyti Royal Caribbean.

Atrodo, kad kitos pagrindinės linijos šiuo metu net nėra žaidimo lauke.

„Meyer Turku“ laivų statykloje Suomijoje formuojasi „Icon of the Seas“ viršutiniai deniai. GENE SLOAN / THE POINTS GUY

Likus septyniems statybos mėnesiams, kol „Icon of the Seas“ bus paruošta plaukioti, laive dar daug nebaigtų darbų.

Kaip ir būdinga šiame naujo laivo statybos etape, Jūrų ikonos išorė ir vidinių erdvių įrėminimas didžiąja dalimi baigtas, tačiau liko nemažai apdailos darbų. Kai kurios erdvės lieka šiek tiek daugiau nei tuščios kriauklės.

Be to, epinis to, kas bus, pobūdis buvo aiškiai matomas, kai Klauda trečiadienį apvedė mane ir keletą kitų kruizinių kelionių rašytojų aplink laivą, vykstant kalimo, virinimo ir šlifavimo kakofonijai.

Ekskursija įvyko, kai laivas buvo pririštas prie šlapio doko Meyer Turku laivų statykloje Turku mieste, Suomijoje, kur beveik dvejus metus buvo statomas beveik 2 milijardų dolerių vertės laivas. Tuo metu laive dirbo daugiau nei 2500 laivų statyklos darbuotojų.

Štai keletas žymiausių „Icon of the Seas“ elementų, kuriuos pamačiau kelionės metu, kurie verčia manyti, kad jis taps naujuoju didžiųjų laivų kruizų karaliumi.

Stulbinantis „jaudulio“ denis

Nors dar toli gražu, viršutinis „Icon of the Seas“ denis jau formuojasi kaip reginys, daugiausia dėl to, kad jame yra vandens parkas, kokio dar nematėte kruiziniame laive.

Mes kalbame apie šešias atskiras vandens čiuožykles – nė viena iš jų nėra maža.

Tik apie 20% didžiausių čiuožyklų buvo vietoje, kai vaikščiojome po teritoriją, tačiau masyvūs bokštai, nuo kurių iš esmės nusileis čiuožyklos, buvo baigti, o didžiulis parko ploto dydis buvo stulbinantis. Sausumoje nėra daug kurortų, kuriuose rasite kažką panašaus.

Pirmosios šešių milžiniškų vandens čiuožyklų dalys, suplanuotos „Icon of the Seas“, jau yra. GENE SLOAN / THE POINTS GUY

6 kategorija vadinamo vandens parko įspūdžiai apims atvirą laisvo kritimo čiuožyklą, aukščiausią čiuožyklą jūroje, šeimos plaustų čiuožyklas, kuriose vienu metu telpa keturi motociklininkai, ir dvi lenktynines čiuožyklas.

Iš esmės jis užima visą galinį trečdalį laivo viršutinio denio, kartu su tokiomis papildomomis Royal Caribbean pramogomis kaip „FlowRider“ banglenčių treniruoklis, mini golfo aikštynas „Lost Dunes“, laipiojimo uolomis siena ir sporto aikštelė.

Aukščiau esantys rudi bokštai įrengiami siekiant palaikyti šešių vandens čiuožyklų, planuojamų „Jūrų ikonoje“, elementus. GENE SLOAN / THE POINTS GUY
Dailininko piešinys, kaip atrodys 6 kategorijos vandens parko teritorija užbaigus. KARIBOJI KARIBŲ JŪRA

Be to, mačiau lynų trasos stiliaus atrakciono, pagrįsto milžiniška laivo vainiko ir inkaro logotipo versija (kuris buvo vietoje, bet apvyniotas, kad per likusį statybos laikotarpį nesudužtų), ypatybes.

Taip pat pasivaikščiojau po didelę nerūpestingą valgomojo zoną, esančią netoli nuo vandens čiuožyklų, vadinamą „Basecamp“, kur galėsite atsikvėpti nusileidę viena iš čiuožyklų greitų užkandžių ir gėrimų.

Bendrai visa vietovė bus žinoma kaip Thrill Island, ir tai beveik apibendrina, kas ji bus.

Taip pat įspūdinga „šalimo“ zona

Subalansuojant jaudulio zoną, kuri yra Thrill Island, centrinė laivo viršutinės dalies dalis skirta vėsinimui atsispiriant gultuose, sūkurinėse voniose ir baseinuose.

Kalbant apie pastarąjį, kelionės metu mane labiausiai sužavėjo didžiulis pagrindinio Royal Bay baseino dydis. Atrodė, kad jis bėga pusę laivo ilgio. Kol dar buvo neapdorotas, jo milžiniškas dydis, palyginti su tuo, ką paprastai matote ant kruizinių laivų, buvo pastebimas (Royal Caribbean teigia, kad tai yra didžiausias kada nors pastatytas kruiziniame laive baseinas, ir mes jais neabejojame).

Susiję: Viskas, ką reikia žinoti užsakant kruizą „Icon of the Seas“.

„Royal Bay Pool“ buvo tik vienas iš trijų baseinų, besiformuojančių rajone, kuris vadinsis „Chill Island“. Kiti buvo baseinas su baseinu, pavadintu „Swim and Tonic“, – tai pirmasis „Royal Caribbean“.

Jame taip pat bus daug poilsio kėdžių, kabinų (už papildomą mokestį), sūkurinės vonios ir daugiaaukštis Lime and Coconut Bar (Royal Caribbean parašas).

„AquaDome“.

„AquaDome“ yra vienas iš tų beprotiškai ambicingų atrakcionų, kuriuos „Royal Caribbean“ kartkartėmis daro savo laivuose, nuo kurių tiesiog nusileidžia žandikaulis. Jei matėte „North Star“ plaukimą linijos „Quantum“ klasės laivais, žinote, apie ką aš kalbu. Tačiau „AquaDome“ yra dar didesnio masto nei „North Star“ važiavimai.

Iš esmės tai milžiniškas stiklinis kupolas – o mes turime omenyje milžinišką – nukrito ant laivo priekio, gaubiančio vandens teatrą, panašų į Royal Caribbean’s Oasis klasės laivų gale. Taip pat yra maitinimo ir gėrimų vietų ir net kai kurių uždarų kupolo namelių.

GENE SLOAN / THE POINTS GUY

Prieš tai matydamas asmeniškai, aš tikrai nesupratau, koks tai bus. Tikėtina, kad ir jūs to nepadarysite, kol nepamatysite.

Tai stiklinis kupolas, uždengiantis visus stiklinius kupolus. Mums sakoma, kad jis buvo toks didelis ir sunkus (363 tonos), kad pasaulyje tikrai nebuvo jokio laivų statyklos krano, kuris galėtų jį pakelti į vietą laive, išskyrus milžinišką kraną Meyer Turku laivų statykloje, kuris pats yra stebuklas. .

Kai stovi po juo, žiūri į viršų keturis ar penkis aukštus.

Pats vandens teatras bus vienas iš „Icon of the Seas“ palapinių atrakcionų, kuriame bus rodomi nardymo ir oro atlikėjai, šokantys fontanai ir kitos aukštųjų technologijų funkcijos.

Didėjantis „Aqua“ teatras yra visiškai uždaras didesnėje „Aquadome“ erdvėje. GENE SLOAN / THE POINTS GUY
Menininko piešinys apie „Aqua“ teatrą, kuris bus „AquaDome“. KARIBOJI KARIBŲ JŪRA

Erdvė taip pat pritrauks keleivius visą dieną ir naktį savo maitinimo ir gėrimo vietomis bei jaukiomis sėdimomis vietomis. Kai kuriuose kituose „Royal Caribbean“ laivuose rasta „Hooked Seafood“ restorano versija bus tarp pasirinkimų.

Dar didesnis dėmesys šeimai

„Royal Caribbean“ jau neabejotinai yra…