„United Airlines“ keleiviams, nukentėjusiems nuo savaitės vėlavimų ir atšaukimų, siūlo nuvažiuoti 30 000 mylių, dažnai skraidančių mylių po nesėkmingo atsigavimo ir daugybės blogos reklamos.
„Žinau, kad ši savaitė buvo sunki“, – šeštadienį „United“ rašė vyriausiosios klientų pareigūnės Lindos Jojo elektroniniame laiške nukentėjusiems keleiviams, kurį gavo TPG. „Tikrai blogas oras, oro eismo valdymo problemos ir kai kurie mūsų pačių veiklos iššūkiai lėmė grubią patirtį jums ir daugeliui mūsų klientų.
Smarkios perkūnijos praėjusį savaitgalį paskatino didelius kelionių sutrikimus, tačiau „United“ sekėsi kur kas prasčiau nei kitoms JAV oro linijoms, nes dėl atšiaurių oro sąlygų buvo atšaukti skrydžiai ir vėluojama.
Dėl tūkstančių atšaukimų ir vėlavimų, apie kuriuos pranešė United per savaitę, tūkstančiai keliautojų liko įstrigę visos šalies oro uostuose ir prieš liepos 4 d. ieškojo atsarginių skrydžių, o tai buvo vienas aktyviausių kelionių savaitgalių istorijoje.
„United“ teigimu, el. laiškas buvo išsiųstas klientams, kurių kelionės įvyko birželio 24–30 d. ir kurie vėlavo naktį arba buvo atšaukti skrydžiai.
„United“ TPG el. paštu pranešė: „Kitą savaitę klientai gaus tolesnį el. laišką su paprastais veiksmais, kaip automatiškai pridėti 30 000 mylių prie savo paskyros (esami MileagePlus nariai turės vieną kelią, o ne MP nariai gaus nurodymus, kaip pasirašyti atsikelti ir gauti savo mylių).
Iš pradžių „United“ dėl trikdžių kaltino Federalinę aviacijos administraciją, tačiau vežėjas taip pat susidūrė su personalo problemomis, nes jos skrydžio palydovų asociacijos-CWA skyrius praneša apie ilgą laiką, sudarant tvarkaraštį.
Norėdamas įpilti kuro į ugnį, Kirby taip pat išsinuomojo privatų lėktuvą iš Teterboro oro uosto į Denverį, nes Čikagoje įsikūrusiam vežėjui buvo sunku atkurti savo veiklą. „United“ pareiškė, kad nemokėjo už Kirby skrydį.
Kirby atsiprašė, kad skrido privačiu lėktuvu, nes „United“ personalui atsiųstame atmintinėje susidūrė su veiklos problemomis.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
„Pasiimti privatų lėktuvą buvo neteisingas sprendimas, nes jis buvo nejautrus mūsų klientams, laukiantiems namo“, – rašė jis.
Remiantis „FlightAware“, šeštadienio popietę atrodė, kad „United“ jau atsigauna – 523 vėlavimai ir 56 atšaukimai. Vis dėlto 19 % skrydžių šeštadienį buvo atidėti 16.48 val. ET, o dauguma vėlavimų vėl kilo iš Niuarko centro.
„Šių mylių pateikimas yra teisingas dalykas“, – rašė Kirby keleiviams skirtame elektroniniame laiške. – Juk tu mumis pasitiki ir tikitės daugiau. Klientai gaus el. laišką, kuriame bus nurodyta, kaip reikalauti mylių.
United sakė TPG: „Šis gestas yra be daugelio kitų būdų, kaip padėjome savo klientams, kurių kelionės šią savaitę paveikė, įskaitant tokius dalykus kaip: viešbučių ir maitinimo kuponų teikimas, patogumų vežimėlių su užkandžiais ir gėrimais siūlymas ir suteikiant klientams būsimų kelionių kreditų ir mylių“.
Įdomu tai, kad „United“ nesiūlo kompensuoti visiems nukentėjusiems klientams išlaidas, patirtas per žlugimą, kaip padarė Southwest po panašios netvarkos per Kalėdas.
„Tai buvo viena sudėtingiausių savaičių, kurias patyriau per visą savo karjerą“, – rašė Kirby darbuotojams atmintinėje, kurią pirmą kartą paskelbė CNBC.
Susiję skaitymai: