Skip to content
Home » „United Airlines“ gali sumažinti „Newark“ tvarkaraštį dėl skrydžio vėlavimo

„United Airlines“ gali sumažinti „Newark“ tvarkaraštį dėl skrydžio vėlavimo

„United Airlines“ gali sumažinti savo tvarkaraštį Niuarko Liberty tarptautiniame oro uoste (EWR) ir patobulinti savo įgulos planavimo technologiją po savaitės, kai aviakompanija pastebėjo tūkstančius skrydžių sutrikimų.

„Tai buvo viena sudėtingiausių savaičių, kurias patyriau per visą savo karjerą“, – šeštadienį darbuotojams rašė „United“ generalinis direktorius Scottas Kirby.

Atmintinėje, kurią gavo TPG, buvo aprašyta keletas tolesnių žingsnių, kurių „United“ planuoja imtis, kad išvengtų kitos veiklos netvarkos, kuri artėtų prie visiško žlugimo.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

Praėjusią savaitę „United“ nukentėjo nuo masinių skrydžių atšaukimų ir vėlavimų, o po to, kai šiaurės rytuose kilo perkūnija, o oro eismo apribojimai apribojo oro susisiekimą regione. Niuarkas, vienas iš pagrindinių „United“ centrų, praėjusią savaitę taip pat lėmė atšaukimų ir vėlavimų skaičių.

Kitos oro linijos greitai atsigavo po perkūnijos, o „United“ stengėsi greitai grįžti prie įprastos veiklos, nes dėl darbuotojų problemų buvo vėluojama ir atšaukiami skrydžiai visoje šalyje.

Memorandume plačiai paplitę vežėjo veiklos sutrikimai siejami su problemomis Niuarke, sakydamas, kad dėl oro eismo kontrolės trūkumo Amerikos ir Kanados oro erdvėje labai sumažėjo „United“ skrydžių per valandą skaičius.

Niuarke perkūnija nutraukė du išvykimo maršrutus, kuriais „United“ išskrenda į vakarus iš oro uosto. Paprastai, kai tie maršrutai nepasiekiami, „United“ gali apvažiuoti Kanados oro erdvę. Tačiau tie maršrutai taip pat buvo uždaryti, todėl Čikagoje įsikūrusiam vežėjui liko mažai galimybių.

Dėl „United“ patirtų trikdžių Niuarke ėmė trūkti darbuotojų, o tai dar labiau lėmė vėlavimus ir atšaukimus gerokai po perkūnijos, nes įgulos visoje šalyje liko ne vietoje.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Kirby padvigubino vežėjo Niuarko kaip pagrindinio mazgo naudojimo skaičių, tačiau taip pat sakė, kad tai yra „sunkiausias eksploatacinis oro uostas šalyje“. Taip yra todėl, kad oro uostas nėra valdomas tarpsniais, todėl orlaiviai gali užpildyti riedėjimo takus nenuspėjamu oru, pavyzdžiui, perkūnija.

Tačiau Kirby atmintinėje teigė, kad „United“ turi subalansuoti savo atvykimus ir išvykimus iš Niuarko, nes oro uostas prisipildė per perkūniją. Jis taip pat sakė, kad „United“ gali tekti sutrumpinti savo tvarkaraštį, kad gautų sau daugiau atsarginių vartų, kad galėtų apsisaugoti perkūnijos atveju.

Niujorko ir Naujojo Džersio uostų direkcija taip pat svarsto galimybę suteikti „United“ daugiau vartų, kad būtų išvengta bet kokių riedėjimo takų aklavietės, pažymėjo Kirby.

„United“ paskelbė, kad JAV vyksta vienas aktyviausių atostogų savaitgalių, kai Transporto saugumo administracija jau patikrino beveik 3 mln. Smarkios perkūnijos, gaisrų dūmai ir rekordinė karščio banga taip pat gali sukelti papildomų trikdžių liepos 4 d. kelionių savaitgalį.

Iki šiol „United“ veikla pagerėjo po chaotiškos savaitės, o skrydžių stebėjimo svetainė „FlightAware“ pirmadienio vidurdienį EDT parodė tik 37 atšaukimus ir 153 vėlavimus pagal pagrindinį oro linijų tvarkaraštį.

Personalo komplektavimas „United“ atsigaunant buvo didelis spyglis. Birželio 27 d. buvo išplatintas Skrydžių palydovų asociacijos-CWA atmintinė, kurioje teigiama, kad įgulos nariai dažnai laukdavo valandų valandas, kol bus suplanuota. Kirby atsakė į šias personalo problemas atmintinėje, sakydamas, kad „United“ daugiau įgulos tvarkaraščių perkels internetu, todėl įgulos nariams nereikės skambinti ir laukti užduočių.

Iš pradžių „United“ dėl kelionių bėdų kaltino Federalinę aviacijos administraciją, agentūrai sumažinus atvykimo ir išvykimo tarifus. FAA ilgą laiką kovojo su savo personalo problemomis, pasenusiomis technologijomis ir nepakankamu finansavimu – problemomis, kurios išaiškėjo po to, kai agentūra sausį paskelbė įmoką visoje šalyje.

Dėl to Kirby teigė, kad vežėjas taip pat planuoja bendradarbiauti su FAA, siekdamas rasti ilgalaikius agentūros personalo problemų sprendimus; jis taip pat sakė, kad vežėjas sieks, kad Kongrese būtų priimtas jo pakartotinio leidimo įstatymo projektas, pagal kurį tam tikras finansavimas bus skiriamas įdarbinimui ir technologijų atnaujinimui.

„Mano bendras dalykas yra tas, kad kol mes stengiamės kontroliuoti dalykus, kuriuos mes kontroliuojame, – sakė Kirby, – taip pat turime dar geriau planuoti dalykus, kurių mes nekontroliuojame, kad galėtume greičiau atsigaus“.

Susiję skaitymai: