Skip to content
Home » Kioskai nebeveikia, nes Alaska Airlines supaprastina registracijos į oro uostą procesą

Kioskai nebeveikia, nes Alaska Airlines supaprastina registracijos į oro uostą procesą

  • by

Nebėra registracijos kioskų. Nesugadinti balti iPad maišelių žymų spausdintuvai ir automatizuotos bagažo išmetimo stotys netrukus pasitiks „Alaska Airlines“ klientus, keliaujančius per oro uostą.

Nauja futuristinė ir minimalistinė Aliaskos išvaizda yra dalis oro uosto fojė atnaujinimų, kurių vežėjas imasi, kad supaprastintų savo registracijos procesą. Atnaujinimai yra dalis 2,3 mlrd. USD investicijų į infrastruktūros atnaujinimą svarbiausiuose oro uostuose.

Charu Jain, Aliaskos vyresnysis prekybos ir inovacijų viceprezidentas, sakė, kad Sietle įsikūręs vežėjas ieškojo būdų, kaip pagerinti klientų patirtį oro uostuose, pavyzdžiui, stengėsi sumažinti ilgas eiles prie registracijos kioskų ir panaikinti vargo ieškant agentas pasverti ir uždėti etiketę ant registruoto bagažo.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

Aviakompanija atliko savo keleivių patirties tyrimus ir nustatė, kad fojė buvo viena iš didžiausių keleivių problemų, o tai papildoma kliūtis, kurią klientai turėjo pašalinti prieš įeinant į apsaugą.

„Atrodė, kad fojė yra ta sritis, kurioje buvo daug nerimo – „Na, kiek laiko man tai užtruks?“ – sakė Jain. „Ar aš praleisiu savo skrydį, nes dabar turiu stoti į eilę susitikti su agentu“.

Naujoji „Alaska Airlines“ bagažo žymėjimo stotis. ALASKA AIRLINES

Vienas iš svarbiausių Aliaskos atnaujinimų apima savitarnos kioskų, kuriuose spausdinami įlaipinimo bilietai, pašalinimą. Po pakeitimo keleiviai bus skatinami atsispausdinti įlaipinimo korteles namuose arba atsisiųsti juos į savo telefonus.

Tačiau jei atsiras keleivių, norinčių atspausdinto įlaipinimo bilieto oro uoste, agentas galės jiems jį atspausdinti, sakė Jainas.

Keleiviai, skrendantys per Oregono Portlando tarptautinį oro uostą (PDX), jau spėjo pajusti Aliaskos vestibiulius, kuriuose nėra kioskų, kur atspausdinti įlaipinimo talonai yra beveik praeities reliktas. Be Portlando, vežėjas taip pat jau pašalino savitarnos kioskus Las Vegaso oro uostuose; Indianapolis; Klivlendas; Misula, Montana; ir Boise, Aidaho valstijoje.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Vis dėlto „Alaska Airlines“ atstovas spaudai teigė, kad maždaug 80% jos klientų į oro uostą atvyksta su mobiliuoju įlaipinimo talonu arba tuo, kurį atsispausdino namuose.

Jainas pridūrė, kad vežėjas pastebėjo minimalų keleivių pasipriešinimą naujai priemonei, net iš vyresnių skrajučių, kurie galbūt nėra tokie technologiškai išmanantys.

„Iš tikrųjų pastebime, kad žmonės skaito jų el. laiškus – vyresni keleiviai skaito jų el. laiškus ir laikosi nurodymų, todėl į oro uostą ateina geriau pasiruošę“, – sakė Jain.

Kitas Aliaskos patobulinimas leis klientams atsispausdinti savo krepšių etiketes su ant stovų pritvirtintais iPad, nuskaitant įlaipinimo talonus.

Aliaska taip pat pradės diegti automatines maišų išmetimo stotis. Skrajutės galės patys sverti ir atiduoti savo bagažą, o ne klientų aptarnavimo agentas tvarkys bagažą.

„Alaska Airlines“ automatizuota bagažo išmetimo stotis. ALASKA AIRLINES

Užuot agentas tikrinęs keleivių tapatybės dokumentus prieš padėdamas bagažą ant konvejerio juostos, Aliaska naudos biometrinius duomenis, kad nuskaitytų keliautojų veidus, kai jie atiduoda lagaminus. Tačiau, kaip ir su įlaipinimo kortelėmis, agentai vis tiek gali tvarkyti bagažą, jei keleiviai to pageidauja, sakė Jainas.

Nors Aliaskos atnaujinimai suskaitmenina didžiąją dalį registracijos proceso, beveik panaikindami pagrindines registravimo agentų pareigas, Jainas teigė, kad vežėjas neplanuoja atleisti darbo vietų. Vietoj to, šie agentai daugiau dėmesio skirs klientų aptarnavimui.

„Tarkime, užuot atlikę sandorį, pavyzdžiui, nuskaitydami kiekvieno keleivio bagažo etiketę, leiskite laiką su svečiais, kuriems reikia pagalbos“, – sakė Jain. „Taigi šeimoms ar žmonėms, kuriems tikrai reikia arba kurie nori pasikalbėti su agentu ir viską išgyventi su agentu. Jie turi tokį pasirinkimą“.

Anksčiau: „Alaska Airlines“ tyliai pjauna pramoginius planšetinius kompiuterius skrydžio metu

Per pastaruosius metus šie atnaujinimai buvo išbandyti San Chosė Minetos tarptautiniame oro uoste (SJC) Kalifornijoje, kur keleiviai turėjo galimybę išbandyti technologiją.

Automatinis bagažo išmetimas ateina į Aliaskos centrus Ankoridže, Aliaskoje, Los Andžele, San Franciske ir Portlande. Jainas sakė, kad visose Aliaskos vietose bus naujos maišų žymėjimo stotys, o savitarnos kioskai bus pašalinti.

Ji pridūrė, kad mažesnėms Aliaskos bazėms gali nereikėti automatinio bagažo kritimo.

„Pradėsime nuo savo mazgų ir tada įvertinsime, kuriose kitose stotyse turėtume tai įdėti“, – sakė Jainas. “

Jain gyrė naujus atnaujinimus, sakydamas, kad dauguma Aliaskos vestibiuliuose naudojamų technologijų buvo bent 25 metų senumo.

„Atėjo laikas pasakyti, kad žmonės pakeitė elgesį, svečiai pakeitė elgesį, jie tikisi, kad viskas bus greičiau“, – sakė ji.