Skip to content
Home » Grįžta: „United“ patraukli Niujorko reklamos kampanija, skatinanti „Newark“ patogumą, grįžta

Grįžta: „United“ patraukli Niujorko reklamos kampanija, skatinanti „Newark“ patogumą, grįžta

  • by

„United Airlines“ nori, kad prisimintumėte, kad jos centras Niuarko Liberty tarptautiniame oro uoste (EWR) yra arčiau, nei jūs manote.

Štai kodėl aviakompanija pradėjo reklamos ataką aplink Niujorką, atnaujindama vieną populiariausių ir patraukliausių kampanijų, kurias ji vykdė pastaraisiais metais.

Konkrečiai, aviakompanijos kampanija „Laikas skristi United iš Niuarko“ vėl pasirodė taksi kabinose ir skaitmeniniuose kioskuose visame mieste. Beveik 3000 ekranų ant geltonų kabinų ir autobusų stotyse bus rodomas tiesioginis GPS pagrįstas kelionės laiko palyginimas nuo dabartinės padėties iki Johno F. Kennedy tarptautinio oro uosto (JFK) ir EWR. Šie įvertinimai atnaujinami skaitmeniniu būdu realiuoju laiku ir skiriasi atsižvelgiant į dabartinį srautą.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

Nepaisant to, „United“ yra aiškiai įsitikinusi, kad EWR ne kartą įveiks JFK, nes investuos į šią atnaujintą reklamos kampaniją. Tikiuosi, kad skelbimai bus rodomi Manheteno centre, aplink vidurį ir galbūt net Upper West Side – srityse, kur į EWR dažnai nuvažiuoti greičiau nei į JFK. (Žinoma, skelbimuose neatsižvelgiama į viešojo transporto galimybes.)

JUNGTIS

Kaip paaiškina „United“, „JFK ilgą laiką buvo laikomas „Niujorko oro uostu“. Tačiau Niuarkas daug teigia, kad yra geresnis Niujorko keliautojams; labiausiai įtikinantis yra jo artumas.

Jei esate ilgametis niujorkietis, galite prisiminti, kad būtent šią reklamos kampaniją „United“ pirmą kartą debiutavo 2017 m. Ji buvo gana sėkminga, nes per visą kampaniją „United“ niuarko keleivių skaičius išaugo maždaug 720 000, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu. per praėjusius metus. Be to, „Edelman Intelligence“ duomenimis, „United“ prekės ženklo palankumo balas padidėjo nuo 39% iki 55%, kol buvo rodomi skelbimai.

2018 m. aviakompanija netgi laimėjo Kanų liūtų reklamos apdovanojimą už reklamos kampaniją.

Todėl nebūtinai gali būti stebina, kad šie skelbimai vėl pasirodys 2023 m. Kol kas oro linijų bendrovė planuoja ribotą laiką iki gegužės 21 d., nors gali būti, kad aktyvinimas bus pratęstas, atsižvelgiant į kampanijos sėkmę.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Tradiciškai, kai žmonės galvoja apie skrydį į Niujorką arba iš jo, daugelis pirmiausia galvoja apie LaGuardia oro uostą (LGA) ir JFK, prieš prisimindami, kad EWR yra dar vienas geras pasirinkimas.

ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS

„United“ valdo centrą Niuarke ir vadina „LaGuardia“, kur skraidina į Čikagą, Denverį, Hiustoną ir Vašingtoną, DC – svarbia išorine stotimi. Aviakompanija nebedirba JFK po to, kai praėjusių metų pabaigoje nustojo ten skraidyti.

Spalio pabaigoje aviakompanija prarado laiko tarpsnius, kurie leido jai vykdyti skrydžius iš JFK, kuris yra pagrindinis veiksnys, dėl kurio jos neseniai buvo sustabdytos paslaugos. Laiko tarpsniai iš esmės yra Federalinės aviacijos administracijos išduoti leidimai, leidžiantys oro linijų bendrovei leistis arba išvykti tam tikru metu riboto pajėgumo oro uostuose, įskaitant JFK.

„United“ istoriškai tarnavo JFK daugelį metų, tačiau 2015 m., vadovaujant buvusiam generaliniam direktoriui Jeffui Smisekui, jis pasitraukė iš oro uosto. Dėl pasitraukimo, kurį dabartinis generalinis direktorius Scottas Kirby pavadino „strategine klaida“, oro linijų bendrovė prarado svarbias (ir pelningas) verslo sutartis su kai kuriais vertingiausiais savo klientais.

„United“ strategiškai panaudojo su pandemija susijusį paklausos nuosmukį, kad 2021 m. kovo mėn. sugrįžtų į JFK. Tačiau tas pandemijos eros bandymas baigėsi praėjusį rudenį, kai reikėjo grąžinti naudotus laikinus laiko tarpsnius.