Skip to content
Home » Aliaska prideda įdomų naują oro linijų partnerį „Starlux“ su fantastiškomis išpirkimo normomis

Aliaska prideda įdomų naują oro linijų partnerį „Starlux“ su fantastiškomis išpirkimo normomis

  • by

Redaktoriaus pastaba: Starlux suteikė TPG nemokamą verslo klasės bilietą pirmyn ir atgal pradiniame JAV maršrute. Visos čia pateiktos nuomonės yra tik autoriaus ir jų neperžiūrėjo Starlux ar Aliaska.


Įspūdingas „Alaska Airlines“ oro linijų partnerių portfelis auga pridedant naują vežėją Taivane.

Nuo trečiadienio, balandžio 26 d., „Starlux Airlines“ yra naujausias Aliaskos partneris, suteikiantis naujų įdomių pranašumų nuolatiniams „Mileage Plan“ skraidantiems.

Jei nesate susipažinę, „Starlux“ yra Taipėjuje įsikūrusi prabangių oro linijų bendrovė, kuri pradėjo veiklą 2020 m. sausio mėn., skraidindama kelis Azijos vidaus maršrutus. Pandemija pristabdė vežėjo augimo ambicijas, tačiau „Starlux“ dabar vėl veikia plėtros režimu, o pirmasis JAV skrydis trečiadienį nusileido Los Andžele.

Sutampant su paleidimu, Alaska ir Starlux skelbia apie savo partnerystę, kuri visų pirma apims lojalumo išmokas.

Pirma, nuo balandžio 26 d. galite įskaityti bet kurį „Starlux“ skrydį į savo Aliaskos ridos plano sąskaitą. Myles kaupsite pagal įsigytą bilieto klasę ir nuskristą atstumą, kaip parodyta toliau esančioje lentelėje.

Kabina Kainos klasė Bazinės mylios Papildomos mylios Iš viso uždirbtų mylių
Pirma klasė F, A 100 % 250 % 350 %
Verslo klasė J, C, D 100 % 150 % 250 %
Premium ekonomika W, R, E 100 % 25 % 125 %
Ekonomika Y, B, H, K, M, L, V, S, N 100 % 0 % 100 %

Norėdami apskaičiuoti pajamas, patikrinkite bilietą, kurią įsigijote. Arba teoriškai galite priskirti savo Starlux skrydį aviakompanijos COSMILE lojalumo programai, tačiau retai JAV gyvenantiems keliautojams greičiausiai būtų geriau kaupti Aliaskos mylias.

Be to, nuo vėliau šią vasarą galėsite išpirkti ridos plano mylių kelionei Starlux. Nors Aliaska neseniai atsisakė išpirkimo fiksuotomis palūkanomis, vežėjas erzina kai kuriuos pelningus įvadinius vienpusius apdovanojimų tarifus, „pradedant nuo“ apdovanojimų, kaip matote toliau.

  • Ekonomiškumas: 20 000 mylių.
  • Aukščiausios klasės ekonomiškumas: 40 000 mylių.
  • Verslo klasė: 60 000 mylių.

Negalėsite išpirkti mylių už Starlux pirmą klasę.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

ATSAKOMYBĖS AIRBUSAS

Iš karto nebuvo aišku, ar Aliaskos svetainėje bus rodomas „Starlux“ apdovanojimų skaičius, taip pat neaišku, į kokius kainų segmentus bus rezervuojami apdovanojimų bilietai.

Be to, įvadiniai apdovanojimų tarifai yra neįtikėtinai pelningi, ypač palyginti su grynaisiais pinigais, kuriuos Starlux ima už savo verslo klasės saloną. Rekomenduočiau išpirkti 120 000 Aliaskos mylių, kurių vertė pagal TPG vertinimus yra 2 160 USD, o ne mokėti apie 5 500 USD už verslo klasės bilietą į abi puses.

Žinoma, velnias slypi detalėse, o naudojant naują Aliaskos dinamišką kainodaros modelį „pradedant nuo“ prieš išpirkdami, norėsite sugriauti skaičius.

Nors Starlux nėra įprastas pavadinimas, ypač JAV gyvenantiems keliautojams, Aliaskos partnerystė tikrai turėtų padėti sukurti triukšmą apie oro bendrovę ir jos naują maršrutą į Los Andželą.

„Mūsų svečiams patiks skraidyti „Starlux“, jungiančiu Vakarų pakrantę, Taipėjų ir daug kitų neįtikėtinų vietų Azijoje. Džiaugiamės galėdami pasiūlyti savo ištikimiems „Mileage Plan“ nariams dar vieną įdomų būdą pamatyti pasaulį“, – Natas Pieperis, vyresnysis viceprezidentas „Alaska Airlines“ laivyno, finansų ir aljansų, sakoma pranešime.

Įdomu tai, kad pradinė partnerystė apsiriboja lojalumu, nes Aliaska ir Starlux nesiūlys bendrų kodų, kad pagerintų ryšį abiejose Ramiojo vandenyno pusėse. Galbūt toks bendradarbiavimo lygis gali atsirasti ateityje atnaujinant partnerystę.

ZACHAS GRIFFAS / TAŠKŲ VAIKINAS

Be to, neseniai pasklido gandas, kad „Starlux“ gali bandyti prisijungti prie „Oneworld“ oro linijų aljanso. Bendradarbiavimas su Aliaska, kuri pati yra naujai nukaldinta „Oneworld“ nare, tikrai galėtų padėti „Starlux“ pasiūlymui, tačiau Honkonge įsikūrusi „Cathay Pacific“ yra „Oneworld“ steigėja, turinti veto teisę.

Sunku įsivaizduoti, kad „Cathay“ leistų netoliese esančiam konkurentui prisijungti prie „Oneworld“, nors galbūt naujasis „Oneworld Connect“ modelis geriau tiktų „Starlux“ ir labiau patiktų „Cathay“.

Bet kuriuo atveju tam tikras bendradarbiavimo lygis tikrai yra geriau nei nieko, o su patraukliais įvadų išpirkimo tarifais ši partnerystė prasideda puikiai.

TPG bus pradiniame „Starlux“ skrydyje iš Los Andželo į Taipėjų, ir mes turėsime visą patirties santrauką, įskaitant gilų nardymą naujoje sėdynėje, kuri bus paskelbta artimiausiomis dienomis. Sekite naujienas!

Susiję skaitymai: