Skip to content
Home » „Qatar Airways“ privačiuose lėktuvuose „Gulfstream G700“ ir „Airbus A319“

„Qatar Airways“ privačiuose lėktuvuose „Gulfstream G700“ ir „Airbus A319“

  • by

„Qatar Airways“ yra žinoma dėl savo pirmaujančios verslo klasės ir didžiulio bei didingo Dohos centro. Tačiau prabangiausio jo gaminio dauguma klientų niekada nepamatys.

„Qatar Executive“ yra privačių užsakomųjų skrydžių padalinys, kurio plačioji visuomenė greičiausiai niekada nepatirs. Daugelis klientų yra Kataro karališkosios šeimos nariai arba su ja susiję, nors kiekvienas, turintis pakankamai pinigų, gali išsinuomoti lėktuvą.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Pirmadienį Paryžiaus aviacijos parodoje vykusios ceremonijos metu Kataras pristatė savo pirmąjį „Gulfstream G700“ vykdomąjį orlaivį – itin ilgų nuotolių, itin prabangų privatų lėktuvą, kurį klientams pasiūlys oro linijų vykdomoji dalis.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Vėliau tą pačią dieną TPG turėjo galimybę pažvelgti į G700 vidų, taip pat į A319, pakeistą į tik 19 keleivių, žinomą kaip ACJ319, skirtą „Airbus Corporate Jets“.

Visas 2023 m. Paryžiaus oro šou reportažas:

„Qatar Airways“ vadovas „Gulfstream G700“.

Perskridę visą pasaulį šiuo lėktuvu, daugiau niekada nebenorėsite sėdėti Kataro Qsuite.

Prabangios sėdynės: Galutinis Kataro Qsuite vadovas

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Teoriškai reaktyviniame lėktuve gali tilpti iki 19 keleivių ir 13 vietų miegoti. Tačiau tikėtina, kad daugelyje skrydžių dalyvaus mažiau žmonių, todėl keleiviai galės pasirinkti vietą salone judėti.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Oro šou pristatytas lėktuvas, pirmasis iš 10 užsakytų lėktuvų, buvo sukomplektuotas standartine VIP konfigūracija. Lėktuvo priekyje esančioje nedidelėje svetainės tipo zonoje, kurią nuo likusios salono dalies galima atskirti užuolaida, yra sofa, nukreipta į televizorių.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS
DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Už jo yra keturios 1–1 išdėstymo sėdynės viena prieš kitą. Už nugaros buvo šešios 2-1 konfigūracijos sėdynės, vėl viena prieš kitą, bet šį kartą per du stacionarius valgomojo stalus – virtuvėje, esančioje lėktuvo priekyje, be įprastos orkaitės buvo ir mikrobangų krosnelė, suteikianti daugiau lankstumo maitinimui.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS
DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Galiausiai lėktuvo gale yra dvi sėdynės, atsuktos viena į kitą vienoje pusėje, o kitoje – pilno dydžio lova.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Įmeskite į tualetą už jo, be vieno priekinėje kabinoje, ir turėsite vieną išskirtiniausių būdų skristi. Reaktyvinis lėktuvas buvo toks naujas, kad Kataro atstovai paprašė lankytojų prieš įlipant nusiauti batus.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Priekyje taip pat yra įgulos poilsio vieta, skirta ilgiems skrydžiams, kai pilotai turi šiek tiek pailsėti.

„Qatar Airways“ vadovas „Airbus A319“.

Jei „Gulfstream“ jums tiesiog per mažas, kodėl gi nepasirinkus Kataro ACJ319?

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Šis purkštukas gali patogiai sėdėti ir miegoti 19 žmonių ir turi keletą skirtingų komforto lygių. Nereikia nė sakyti, kad jie visi yra prabangūs.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Įlipdami ir sukdami į dešinę, eini praėjimu, kurį iš tiesų geriausiai galima apibūdinti kaip siaurą koridorių.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Prieškambario gale, pro duris kairėje pusėje, yra pagrindinis miegamasis su atskiru tualetu.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Jei iš tikrųjų nesate toks pavargęs, gulėdami lovoje galite žiūrėti ant sienos pritvirtintą plokščiaekranį televizorių. Jame netgi yra prijungtas „Apple TV“.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Grįžę į koridorių, eidami link lėktuvo galo, pateksite į valgomąjį, kur iš viso aštuonios sėdynės – dvi eilės viena prieš kitą 2–2 konfigūracijoje – supa du stalus. Šios sėdynės siūlo gilų atlošimą, tačiau jos nėra visiškai gulimos, nors jums jų ir nereikia.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Taip yra todėl, kad kitame skyriuje trys gulimųjų sėdynių eilės 2–2 išdėstymu siūlo 12 patalynės variantų. Šis reaktyvinis lėktuvas paprastai naudojamas trumpesniems skrydžiams nei Gulfstream, todėl tai yra puikus pasirinkimas grupei, norinčiai pamiegoti, nors galbūt norėsite paskambinti miegamojo palydovams.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Sėdynės panašios į senesnes Kataro verslo klasės sėdynes, tačiau turi keletą skirtumų.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Pavyzdžiui, vietoj įmontuoto pramogų ekrano sėdynėse yra ant laikiklių sumontuoti iPad, kuriuose yra naujausių filmų ir TV laidų.

Gale yra tualetas visiems, kurie nėra miegamajame, ir dvi įgulos poilsio vietos.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Kiekvienas „Qatar Executive“ lėktuvo keleivis gauna Kataro reikmenų rinkinį ir pižamą, kaip ir oro linijų verslo klasėje.

Nors „Executive“ padalinys yra žymiai mažesnis nei oro linijų, jis vis tiek įspūdingas: „Qatar Executive“ turi 15 „Gulfstream G650“, du „Bombardier Global 5000“ ir du „Airbus ACJ319“. Prie laivyno prisijungus 10 G700, yra didesnė tikimybė, kad vieną iš šių itin prabangių lėktuvų pamatysite viso pasaulio oro uostuose.