Skip to content
Home » „JetBlue“ pirmieji Amsterdamo skrydžiai oficialiai parduodami

„JetBlue“ pirmieji Amsterdamo skrydžiai oficialiai parduodami

  • by

Eiti olandų kalba?

„JetBlue“ antradienį paskelbė savo pirmųjų skrydžių iš Niujorko ir Bostono į Amsterdamą tvarkaraščius, o bilietai bus parduodami nedelsiant.

Ekonominės klasės bilietus į abi puses galima įsigyti nuo 479 USD, o skrydžių bendrovės „Mint“ verslo klase – nuo ​​1 899 USD JAV kilusiems keliautojams.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

Kasdieniniai skrydžiai iš Niujorko Johno F. Kennedy tarptautinio oro uosto (JFK) į Amsterdamo oro uostą Schiphol (AMS) prasidės rugpjūčio 29 d., o atgal – kitą dieną.

JFK į AMS: 2288 skrydis AMS į JFK: 2289 skrydis
22:00–11:35 (visą laiką vietinis). 1:35–16 val. (visą laiką vietinis).

Skrydžiai iš Bostono Logano tarptautinio oro uosto (BOS) prasidės rugsėjo 20 d., o atgal – kitą dieną.

BOS į AMS: 31 skrydis AMS į BOS: 32 skrydis
20:00–9:35 (visą laiką vietinis). 11:35–14 val. (visą laiką vietinis).

Nors maršrutas veiks ištisus metus, naujieji skrydžiai praleidžia pagrindinį vasaros kelionių sezoną.

„JetBlue“ anksčiau šį mėnesį paskelbė apie savo trečiąją kryptį į Europą, o maršrutas buvo paskelbtas po teisinio ginčo, kurio metu Nyderlandų teismas galiausiai blokavo siūlomą metinių išvykimų ir atvykimų iš Amsterdamo limitą. Nors iš pradžių aviakompanijai buvo suteikti laikini pakilimo ir tūpimo laiko tarpsniai vasarai, ji teigė, kad ji nepradės maršruto be leidimo ištisus metus.

Pirminio pranešimo metu aviakompanija tik patvirtino, kad skrydžiai bus pradėti „vėliau šią vasarą“ iš JFK, o skrydžiai iš BOS atvyks vėliau.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Amsterdamo pranešimas paskelbtas praėjus mažiau nei dviem mėnesiams po to, kai „JetBlue“ patvirtino savo naujų skrydžių į Paryžių, kurie prasidės JFK birželio 29 d., pradžios detales. Aviakompanija pranešė, kad planuoja papildyti skrydžius ir iš Bostono.

Kaip ir kiti transatlantiniai maršrutai, įskaitant Niujorką ir Bostoną į Londoną, „JetBlue“ skris į Amsterdamą su savo „Airbus A321LR“, kuriame yra aukščiausios klasės aviakompanijos „Mint Suites and Studios“.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

22 „Mint“ liukso numeriuose yra 1–1 silkės formos sėdynės, o sėdynės šiek tiek pasvirusios link praėjimo. Kiekvienas liukso numeris yra visiškai uždaras ir turi stumdomas duris, kurios užsidaro iki galo. Kiekviename komplekte taip pat yra 17 colių ekranas, daug vietos saugykloje ir integruotas belaidžio telefono įkroviklis.

Dvi „Mint Studios“ salono priekyje turi dar daugiau papildomos erdvės, taip pat du langus, šoninę sėdynę su diržu (kad galėtų atvykti ir pabendrauti kelionės draugas arba šiek tiek pajudėti) ir 22 colių ekranas. Studijos turi didesnę kainą nei liukso numeriai.

Taip pat yra 114 „Core“ ekonomiškų sėdynių, iš kurių 24 yra „Even More Space“ papildomos vietos kojoms. Visose 114 sėdynių yra reguliuojamos galvos atramos su tai, ką aviakompanija apibūdina kaip „pečius palankias šonines sienas“. Pagrindinės sėdynės turi 10,1 colio ekranus, tvarkingas sėdynių kišenes ir USB bei standartinius kintamosios srovės maitinimo prievadus.

2022 m. pabaigoje „JetBlue“ turėjo šešis A321LR, o 2023 ir 2024 m. tikisi iš viso gauti septynis. Pagal užsakymą jis turi dar 13 „Airbus A321XLR“ orlaivių, kurių skrydis yra dar didesnis. Pristatymą planuojama pradėti 2024 m.

Antradienį pokalbio su investuotojais metu „JetBlue“ pajamų ir planavimo vadovas Dave’as Clarkas sakė, kad oro linijų bendrovė planuoja plėsti savo paslaugas Europoje, nes gaus daugiau orlaivių pristatymo.

„Žvelgiant į tai, ką dabar paskelbėme tarp Londono, Paryžiaus ir Amsterdamo, kai šie skrydžiai didėja, tai bus apie 10 skrydžių per dieną, o tai užtruktų pirmuosius 11 iš 26 [long-range] lėktuvai [we have on order]“, – sakė Clarkas.

Jis pridūrė, kad kai tos trys rinkos įsibėgės, aviakompanija planuoja pradėti skrydžius ne tokiais aiškiais maršrutais.

„Manau, kad matote, kaip esame šiek tiek kūrybingesni ir pasiskirstę ten, kur norime, ir panaudoti kai kurias mūsų orlaivių savybes, kurios yra unikalios ir tikrai puikiai tinka kai kurioms rinkoms“, – sakė Clarkas.

„Taigi, bus daugiau, bet didžiąją kitų metų dalį pamatysime, kaip didinsime šias rinkas, apie kurias jau paskelbėme“, – pridūrė jis.