„Hyatt“ vėl vaidina, kad išplėstų savo pasiekimus į prabangių ir gyvenimo būdo viešbučių segmentą.
„Hyatt“ vadovai penktadienio rytą paskelbė, kad Čikagoje įsikūrusi viešbučių milžinė planuoja įsigyti Londone įsikūrusią kelionių užsakymo platformą „Mr. & Mrs. Smith“, kurią sudaro daugiau nei 1500 prabangių ir prabangių viešbučių bei vilų visame pasaulyje.
Sandoris sudaromas „IHG Hotels & Resorts“ sąskaita, kuri šiuo metu bendradarbiauja su ponu ir ponia Smithu, o tai leido IHG toliau įsitraukti į butikų ir prabangių viešbučių sektorius, nors ši partnerystė niekada nebuvo tvirta dėl lojalumo. programos perspektyva.
„Hyatt“ už 53 milijonus Didžiosios Britanijos svarų (apie 66 mln. USD) ketina visiškai įsigyti prekės ženklą „Mr. & Mrs. Smith“ ir užbaigti sandorį iki birželio pabaigos. Šis žingsnis yra paskutinis iš daugybės įsigijimų ir partnerysčių, skatinančių „Hyatt“ plėtrą į prabangius ir gyvenimo būdo viešbučius bei pagilinti Europos nekilnojamojo turto portfelį.
„Hyatt“ vadovybė pažymėjo, kad „Mr. & Mrs. Smith“ sandoris apima viešbučius 20 šalių, kuriose šiuo metu nėra veikiančių „Hyatt“ prekių ženklų viešbučių, pvz., Fidžyje, Kroatijoje, Islandijoje ir Anguilijoje (nors „World of Hyatt“ nariai gali rasti taškų uždirbimo ir išpirkimo galimybių kai kuriose iš tų vietų, nes programa priklauso mažiems prabangiems viešbučiams).
„Įkūrėjai Tamara ir Jamesas Lohanas kartu su savo įspūdinga komanda sukūrė didžiausią pasaulinę tiesioginio užsakymo kolekciją, kurioje yra tikrai unikalios viešnagės patirties, įskaitant kambarius medžių nameliuose, urvuose ir povandeninius apartamentus“, – sakė „Hyatt“ komercijos vadovas Markas Vondrasekas. teiginys. „Svarbu tai, kad matome daug sinergijos tarp mūsų kolektyvinio priežiūros etoso, ir tikimės, kad dirbsime kartu, kad sutelktume dėmesį į naujas, įsimintinas viešnagės patirtis svečiams ir „World of Hyatt“ nariams ir pristatytume naujus svečius į „Hyatt“ viešbučius aplinkui. pasaulis.”
Hyatt pelnas yra IHG nuostolis
„Mr. & Mrs. Smith“ buvo intriguojantis būdas užsidirbti ir išpirkti „IHG One Rewards“ taškus keliaujant po pasaulio vietas, kuriose nebuvo nė vieno iš kompanijos pavyzdinių prekių ženklų, tokių kaip „InterContinental“, „Kimpton“ ar „Six Senses“.
Asmeniškai man patiko viešnagė Mr. ir Mrs. Smith viešbučiuose, užsakytuose per IHG per pastaruosius kelis mėnesius, įskaitant Les Rosées, svečių namus pietų Prancūzijoje į šiaurę nuo Kanų, ir Vokietijos Ameron Frankfurt Neckarvillen Boutique, kuris padėjo man pakelti savo asmenybę. „IHG One Rewards“ elito statusas.
Atvykę abu viešbučiai siūlė vietinį skonį ir asmeninius akcentus, pavyzdžiui, butelį vietinio prancūziško vyno „Les Rosées“ ir vietoje pagamintus šokoladus „Ameron Frankfurt“. Abiejų šių objektų darbuotojai kasdien stengėsi, kad nakvynė jaustųsi nepaprasta – nuo naminių sausainių ir neįtikėtinų pusryčių Prancūzijoje iki asmeninių kokteilių pomėgių prisiminimo sausakimšame bare Vokietijoje.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
Tai, kad šie viešbučiai ir kiti „Mr. & Mrs. Smith“ ekosistemoje esantys viešbučiai dabar bus „Hyatt“ dalis, daro didelį spaudimą IHG susirasti naują partnerį su unikaliomis prabangiomis savybėmis, kad suviliotų savo narius likti ištikimiems. Tai kyla dėl kelių kitų iššūkių, su kuriais pastaruoju metu susidūrė IHG, įskaitant maždaug 100 viešbučių praradimą dėl „Sonesta“ įsigijimo ir planuojamą „Six Senses“ forpostą Niujorke, kuris pakeitė prekės ženklo priklausomybę į „Accor“ Faena etiketę.
Tačiau Hyatt taip pat patirs spaudimą integruoti Mr. & Mrs. Smith viešbučius į Hyatt pasaulio ekosistemą. Nors man patiko apsistoti „Mr. & Mrs. Smith“ viešbučiuose kaip „IHG One Rewards“ narys, aš (kartu su daugybe skaitytojų) pastebėjau, kad rezervuoti viešbučius per IHG buvo sudėtinga, todėl dažnai tekdavo rankiniu būdu pašalinti bet kokią kitą prekės ženklo parinktį. bet ponas ir ponia Smith partnerystė viešbučių rezervavimo sistemoje netgi atsirastų paieškoje.
Išskirtinis lojalumo pripažinimas buvo dar vienas IHG partnerystės kliūtis, nes IHG One Rewards nariai uždirbo vieną privilegijų rinkinį, o IHG atskirų „InterContinental Ambassador“ ir „Kimpton Inner Circle“ narių nariai naudojosi padidintomis privilegijomis su pono ir ponios Smith nuosavybe.
Neaišku, ar „Hyatt“ išsprendė techninius šios partnerystės aspektus, nes bendrovės pranešime pripažįstama, kad užbaigus šį sandorį neatidėliotina integracija nebus vykdoma:
„Vėliau po uždarymo „Hyatt“ planuoja pristatyti tiesioginę prieigą prie nekilnojamojo turto pono ir ponia Smith platformoje per „Hyatt“ platinimo kanalus, įskaitant „Hyatt.com“ ir „World of Hyatt“ programėlę. Numatytas žingsnis suteiks galimybę atrakinti prieigą prie daugiau nei dvigubai daugiau pasaulinių butikų ir prabangių objektų Hyatt tiesioginio užsakymo kanaluose, o „Hyatt“ tiria būdus, kaip „World of Hyatt“ nariams leisti uždirbti ir išpirkti taškus tinkamuose viešbučiuose Mr. & Mrs Smith kolekcija“.
Nors „IHG One Rewards“ keliautojai galėjo skųstis, kad užsakyti pono ir ponios Smith būstą per IHG ne visada buvo lengviausia, „Hyatt“ kalba reiškia, kad geresnis sprendimas nebus iš karto pasiekiamas ir „World of Hyatt“ nariams. Mes ir toliau stebėsime šios partnerystės raidą, kai ji vystosi… ir tikimės, kad taškų uždirbimo ir išpirkimo parinktys bei elito statuso pripažinimas bus greičiau ir sklandžiau pasiekiamas naudojant „Hyatt“, nei su IHG.
Hyatt atnaujina dėmesį į prabangą
Kai kuriems šis žingsnis gali būti netikėtas, nes praėjusią savaitę „Hyatt“ pristatė pigesnį prekės ženklą ilgesniam laikui. Tačiau „Hyatt“ vadovai ne kartą kalba apie tai, kad bendrovė beveik visą dėmesį skiria aukščiausios klasės keliautojams, ir tai akivaizdžiai yra dar vienas įsiveržimas į šią rinką.
Pono ir ponia Smith sandoris dar kartą patvirtina istorinį aukščiausios klasės „Hyatt“ verslo modelį ir į „World of Hyatt“ lojalumo programos dujotiekį pumpuoja daugiau prabangos kuro. „Mr. & Mrs. Smith“ kelionių programoje yra daugiau nei 1 milijonas narių, o tai turėtų būti reikšmingas priedas prie 36 milijonų „World of Hyatt“ narių, apie kuriuos pranešta 2022 m. pabaigoje.
Ponas ir ponia Smithas taip pat turi didelę įtaką Europoje, kur „Hyatt“ sparčiai auga dėl praėjusiais metais įsigytos 2,7 mlrd. USD vertės „Apple Leisure Group“ ir partnerystės su Vokietijos „Lindner Hotels & Resorts“.
„Labai džiaugiuosi, kad radome tokį dinamišką ir visame pasaulyje patikimą prekės ženklą kaip Hyatt, kuris įtrauks poną ir ponia Smithą į kitą skyrių. Mes jau seniai žavėjomės ir gerbiame Hyatt ir esame įsitikinę, kad nėra kito žmogaus, kuris galėtų remtis tuo, ką pasiekėme, ir pakelti savo įmonę į naujas aukštumas“, – sakė „Mr. & Mrs. Smith“ įkūrėja ir generalinė direktorė Tamara Lohan. pareiškime.
„Mūsų vizija visada buvo, kad „Mr. & Mrs. Smith“ būtų pagrindinis viešbučių mėgėjų kelionių klubas pasaulyje. Hyatt dėka ši vizija tapo daug artimesnė realybei. Su Hyatt palaikymu ponas ir ponia Smith galės pasiūlyti mūsų narių, viešbučių savininkų ir partnerių bendruomenei kur kas daugiau.
Tačiau dar reikia pamatyti, kaip greitai ir tiksliai World of Hyatt galės integruoti pono ir ponios Smith užsakymus į savo internetines platformas ir ar Hyatt atitiks pono ir ponios Smith pripažinimo privilegijas. taip pat suteikia savo elito nariams lengvatas pono ir ponios Smitho viešnagėms.
Tai taip pat kitas žingsnis tęsiant daugialypę „Hyatt“ strategiją, apimančią tiek tiesioginį kitų viešbučių grupių įsigijimą, tiek strategines užsakymo partnerystes, tokias kaip ši, siekiant suteikti apčiuopiamos vertės „World of Hyatt“ nariams. Užtikrinti, kad šie nariai rastų naujų priežasčių likti ištikimiems po visų šių pastangų, yra tiesioginė kliūtis, kurią reikia įveikti. Greitas visų šių platformų integravimas turėtų būti lengviausias būdas, kad šis sandoris būtų sėkmingas klientų požiūriu.
Susiję skaitymai: