Skip to content
Home » Tikėtina, kad JAV užvaldys viešbučio prekės ženklas

Tikėtina, kad JAV užvaldys viešbučio prekės ženklas

  • by

Tikimės, kad jums patiks nemokami lengvieji pusryčiai, nes juos aptarnaujantys viešbučiai perima JAV viešbučių plėtros vamzdyną.

IHG „Holiday Inn Express“ jau seniai pirmauja vidutinės klasės erdvėje už prieinamą kainą, tačiau pastaraisiais metais „Hilton’s Home2 Suites“ užėmė lyderio poziciją dėl daugybės šio prekės ženklo kuriamų viešbučių.

Remiantis „Lodging Econometrics“, šių metų pirmojo ketvirčio pabaigoje „Home2 Suites“ buvo viešbučių prekės ženklas iš visų kainodaros sektorių, turintis daugiausiai nekilnojamojo turto įvairiuose plėtros etapuose JAV. 2009 m. pradėtas kurti aukštesniojo vidutinio lygio tinklas turi maždaug 56 000 kambarių, kuriuose vykdomi 546 viešbučių projektai.

Vienas didžiausių konkurentų „Marriott’s TownePlace Suites“ užima antrąją vietą su maždaug 31 000 kambarių 333 viešbučiuose įvairiuose plėtros etapuose. „Holiday Inn Express“ užbaigia geriausių trejetuką su šiek tiek daugiau nei 28 300 kambarių 301 įvairiuose plėtros etapuose esančiame viešbutyje.

Kartu šie trys įperkami prekių ženklai sudaro 21% viso JAV viešbučių statybos vamzdyno kovo pabaigoje. Tai visų laikų rekordas „Home2 Suites“ ir „TownePlace Suites“ statybų ir plėtros srityje ir rodo kūrėjų ir kelionių susidomėjimą „Holiday Inn Express“, kuris egzistuoja nuo 1990 m., ilgaamžiškumą.

Tai taip pat daug pasako apie tai, koks susidomėjimas yra pigesniais prekių ženklais. Nors viešbučių vadovai dažnai giriasi savo plėtra į pelningų prabangos ir gyvenimo būdo viešbučių sektorius, atrodo, kad labiau prieinamas spektro galas yra plėtros variklis, skatinantis augimą. Ką duoda?

Pažvelkite į „Hilton“ logiką paleidžiant „Spark“ – naują prekės ženklą, kurį bendrovė paskelbė anksčiau šiais metais, kuris veiks vadinamajame „premium economy“ segmente. „Hilton“ vadovai tikisi, kad tai galiausiai taps didžiausiu bendrovės prekės ženklu pagal bendrą viešbučių skaičių.

„Šiame segmente keliauja 70 ar 80 mln. žmonių, iš kurių pusė yra jaunesni, keliaujantys ir tai viskas, ką jie gali sau leisti“, – praėjusio mėnesio pabaigoje per investuotojo skambutį sakė „Hilton“ generalinis direktorius Christopheris Nassetta. „Nors kai kuriems iš jų tarnaujame, daugeliui jų neaptarnaujame. Taigi, mes turime galimybę anksti pritraukti juos prie mūsų sistemos, suteikdami jiems geriausią produktą, kurį jie gali rasti ekonominėje erdvėje.

Trumpai tariant: pritraukite jaunesnius klientus iš anksto naudodami įperkamus prekių ženklus, įtraukite juos į lojalumo programą ir augkite kartu su jais, nes jie gaus daugiau disponuojamų pajamų, kurias galės išleisti, tarkime, Conrad arba St. Regis parduotuvėje.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Viešbučio plėtros štanga

Plėtros tendencija byloja apie analizę, pateiktą neseniai paskelbtoje 2023 m. TPG kelionių tendencijų ataskaitoje, kurioje pastebėtas štangos efektas viešbučių plėtrai, daugiausia dėmesio skiriant brangiausiam rinkos tipui su itin prabangiais prekių ženklais ir pigesniu viešbučių maitinimo grandinės tašku.

Kadangi vidutinio masto prekės ženklus yra daug pigiau sukurti, jie tinka platesnei auditorijai ir paprastai veikia gerai, net ir esant ekonomikos nuosmukiui, tikimasi, kad jie bus stipresni ir bus pristatyti daugiau prekės ženklų. „Hyatt“ tik praėjusią savaitę pristatė įperkamą ilgalaikės viešnagės prekės ženklą „Hyatt Studios“, o „Marriott“ ir „Hilton“ užsiminė, kad kuria atitinkamą savo versiją.

„Hyatt Studios pristatymas yra dalis mūsų platesnės strategijos, kuria siekiama sukurti portfelį, kurio tikslas – lojalumo stiprinimas, stipresnis ryšys ir dažnesnis bendradarbiavimas su mūsų nariais“, – ketvirtadienį investuotojo skambutyje sakė „Hyatt“ generalinis direktorius Markas Hoplamazianas.

Pirmadienį „Marriott“ uždarė Meksikoje įsikūrusio „City Express“ – vidutinio dydžio prekės ženklo – prekybą, dėl kurios bendras „Marriott“ prekių ženklų skaičius sumažėjo iki 31. Anthony Capuano, „Marriott“ generalinis direktorius, nurodė, kad prekės ženklas užpildo spragą bendros bendrovės pasiūlos asortimente.

„Kai praeityje kalbėjome apie mūsų portfelio platumą, dažnai atsakydavome į klausimus sakydami, kad mums patinka tas portfelio platumas, nes jis patenkina tiek mūsų svečių, tiek savininkų norus ir poreikius. franšizės gavėjų“, – sakė jis šią savaitę per investuotojų skambutį. „Midscale yra pakopa, kurioje girdime abiejų šių sudedamųjų dalių reikalavimus.

Kai kuriems gali kilti klausimas, kodėl šios bendrovės, kurių daugelis ilgą laiką daugiausia dėmesio skyrė geriau apmokantiems keliautojams, labiau orientuojasi į biudžetą.

Bet pagalvokite apie tai daugiau taip: jie jau turi prabangias bazes. Neliko nieko, su kuo augti, išskyrus pigesnę viešbučių spektro dalį.

Susiję skaitymai: