Pirmą kartą per ketverius metus prasidės vienas didžiausių įvykių aviacijos pasaulyje.
Pirmą kartą nuo 2019 metų pirmą kartą nuo 2019 metų pirmą kartą oficialiai sugrįš garsioji Paryžiaus aviacijos paroda, kuri yra antroji didelė Europos oro paroda nuo COVID-19 pandemijos pradžios.
Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.
„Paris Air Show“ arba „Paris-Le Bourget tarptautinis oro ir erdvės salonas“ vyksta kas dvejus metus nelyginiais metais ir baigiasi Farnborough oro šou už Londono. Farnborough grįžo praėjusiais metais pirmą kartą nuo pandemijos atšaukimo 2020 m.
Dideli bendri oro šou, kuriuose derinama civilinė ir karinė aviacija, suteikia įmonėms galimybę pristatyti savo naujausius produktus ir naujoves, o lėktuvų gamintojams – demonstruoti orlaivius ir pranešti apie naujus produktus bei naujoves. Tai apima pasivaikščiojimą iš arti, ekskursijas po naujus orlaivius viduje ir prikaustančius skraidančius ekranus, kuriuose galima pamatyti pilotus bandytojus, stumiančius reaktyvinius lainerius, sraigtasparnius, naikintuvus ir kaskadininkų lėktuvus iki savo galimybių ribos.
Svarbu tai, kad parodos taip pat yra galimybė užbaigti ir paskelbti sandorius bei užsakymus su klientais.
Taip pat visame pasaulyje, įskaitant Dubajų, Singapūrą ir Johanesburgą, vyksta keli mažesni regioniniai oro šou, kuriuose dažnai daugiau dėmesio skiriama tų regionų oro linijoms ir produktams, kurie jiems gali tikti. Tačiau Paryžius ir Farnborough paprastai laikomi „namų“ parodomis Tulūzoje įsikūrusioms „Airbus“ ir „Arlington“, Virdžinijoje įsikūrusioms „Boeing“, dviem didžiausioms keleivinių orlaivių gamintojams, todėl parodos dar labiau padidina jų svarbą.
Tai taip pat pagrindinės namų laidos Amerikos ir Europos oro linijoms, kurios paprastai dalyvauja ir kartais praneša apie naujus užsakymus.
Ko tikėtis Paryžiaus oro parodoje
Nebuvo jokių požymių, kad kuris nors lėktuvų gamintojas šiais metais planuoja paskelbti naują orlaivių programą Paryžiuje, nors netikėtumų visada įmanoma.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
Nepaisant to, atrodo, kad laidoje bus keletas įdomių atnaujinimų ir vitrinų.
„Boeing“ planuoja grįžti su savo 777-9, naujos kartos 777X dalimi, kuri pirmą kartą viešai debiutavo 2021 m. Dubajaus oro parodoje, taip pat 737 MAX 10, kuris šiais metais priartėjo prie sertifikavimo. Kongresas, leidžiantis sertifikuoti tam tikrus priimtus įrankius iš jau sertifikuotų 737 MAX modelių.
„Boeing“ taip pat planuoja pirmą kartą pabrėžti naujojo 777X keleivių saloną, kuris, anot jos, klientams siūlo naujas lanksčias ir erdvias galimybes.
Tikimasi, kad naujoji Saudo Arabijos megaoro linijų bendrovė „Riyadh Air“, anksčiau šiais metais užsakiusi iki 72 „Boeing 787 Dreamliner“, viešai debiutuos pats pirmasis lėktuvas su naujai paskelbta spalva, o Persijos įlankos oro linijų bendrovė „Qatar Airways“ suplanavo keletą žiniasklaidos priemonių. įvykius viso pasirodymo metu.
Naujasis eVTOL sektorius šių metų parodoje užims ryškesnę vietą nei praeityje, o „Eve Mobility“ „Boeing“ remiama „Wisk“ turėtų parodyti savo skrendančių taksi tipo orlaivių maketus, kurie ir toliau kuriami. Parodoje taip pat dalyvaus kitos siekiančios arba tobulinimo programos, tokios kaip „Boom Supersonic“.
Tuo tarpu „Airbus“ demonstruos savo paklausų A321LR ir karštai lauktą tolimojo nuotolio A321XLR, apie kurį buvo pranešta 2019 m. parodoje ir kuriam taikomas sertifikavimo procesas po pirmojo bandomojo skrydžio praėjusiais metais. Tikimasi, kad 321XLR pirmą kartą dalyvaus skraidymo demonstracijose oro parodoje.
„Boeing“, kuri pirmąjį šių metų pusmetį paskelbė apie daugybę didelių užsakymų, įskaitant didžiulį savo darbinio arklio 737 MAX pardavimą pigiam oro vežėjui „Ryanair“ praėjusį mėnesį, tikisi santykinai tylesnio užsakymų pasirodymo, pasak vieno šaltinio. „Airbus“ tikisi didžiulio atidarymo, kai Indijos vežėjas „IndiGo“ užsakys iki 500 A320neo lėktuvų, pranešė „Bloomberg“.
Praėjusį mėnesį pasirodė pranešimai apie neišvengiamą „Delta“ užsakymą naujiems plataus korpuso orlaiviams, kurie gali būti užbaigti ir paskelbti parodos metu.
Vis dėlto užsakymų gausa išlieka, nes oro linijos stengiasi užsitikrinti pristatymo laiką, nes po pandemijos didėja kelionių paklausa ir tiekimo grandinės pertrūkiai stabdo lėktuvų gamintojų pastangas patekti į klientų rankas. Galvodamos į priekį, oro linijos planuoja savo lėktuvų parką 2030-iesiems ir stengiasi išvengti per ilgo laukimo ir nepraleisti pagrindinių pristatymo galimybių.
Tuo tarpu mažiau purslūs, bet vis dėlto svarbūs tiekėjai, tokie kaip variklių ir kitų komponentų gamintojai, demonstruos naujus įrankius ir dalis, kurie galėtų padėti pakeisti aviaciją, atrakinti efektyvumą, ilgesnio nuotolio ar dinamiškesnes orlaivių galimybes.