Netrukus vėl gali pasikeisti asmuo, turintis teisę pasigirti ilgiausiu pasaulyje skrydžiu.
Panašu, kad „Qantas“ tiesioginis skrydis iš Sidnėjaus oro uosto (SYD) į Londono Hitrou oro uostą (LHR) taps ilgiausiu pasaulyje skrydžiu – 10 576 mylių ir 20 valandų trukmės – kai tik jis debiutuos 2025 m. pabaigoje.
Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.
Ilgiausio pasaulyje skrydžio istorija iš prigimties dinamiška. Tobulėjant inžinerijai ir technologijoms, oro linijos galėjo stumti savo lėktuvus vis toliau ir toliau. Remiantis Jungtinėje Karalystėje įsikūrusios pasaulinės kelionių duomenų teikėjos OAG duomenimis, per pastaruosius 26 metus ilgiausias pasaulyje skrydis šoktelėjo maždaug 33 proc.
Ilgiausias pasaulyje skrydis, trukęs iki 1997 m., buvo „South African Airways“ skrydis iš Niujorko Johno F. Kennedy tarptautinio oro uosto (JFK) į Johanesburgo OR Tambo tarptautinį oro uostą (JNB) 7 973 mylių aukštyje.
Nuo tada ilgiausio skrydžio skaičius toliau didėjo myliomis. „Singapore Airlines“ skrydis iš JFK į Singapūro Changi oro uostą (SIN) yra ilgiausio skrydžio pasaulyje titulas nuo 2021 m., besitęsiantis iki 9 532 mylių.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
Įdomu tai, kad, remiantis OAG duomenimis, didžioji dalis šių itin tolimųjų skrydžių iš JAV buvo vykdomi nuo 1997 m. Taigi, artėjantis maršrutas Sidnėjus į Londoną prisijungia prie kitų dviejų itin ilgų skrydžių, kurie per pastaruosius 26 metus nebuvo išvykę iš JAV. Emirates 2016 m. Oklandas, Naujoji Zelandija, skrydis į Dubajų (8 824 mylių) ir Kataro 2017 m. Oklandas į Dohą, Kataras, skrydis (9 031) yra vieninteliai kiti maršrutai OAG sąraše be JAV išvykimo vietos.
Susiję: 19 minčių 19 valandų apie ilgiausią pasaulyje skrydį iš Niujorko į Singapūrą
Nuo 2017 m. „Qantas“ siekė koordinuoti tai, kas gali tapti ilgiausiu pasaulyje skrydžiu, įgyvendindama ambicingą iniciatyvą „Project Sunrise“, kuri buvo sustojusi dėl koronaviruso pandemijos, rašo BBC. Australijos vežėjas savo svetainėje „Project Sunrise“ vadina „paskutinę aviacijos sieną“.
Projektas „Saulėtekis“ pastūmėjo reaktyvinių lėktuvų gamintojus „Airbus“ ir „Boeing“ rasti būdą, kaip sukurti orlaivį, galintį reguliariai be sustojimų skristi iš Australijos rytinės pakrantės į Londoną. Skrydis iš Sidnėjaus į Londoną bus vykdomas „Airbus A350-1000“ reaktyviniu lėktuvu, kuris gali skristi į beveik bet kurią pasaulio vietą ir skraidinti nuo 350 iki 410 keleivių.
Nors „Qantas“ pirmiausia pradės skrydžius iš Sidnėjaus į Londoną ir Niujorką (SYD-JFK yra 9 950 mylių), Australijos vežėjas ateityje planuoja pradėti daugiau tiesioginių skrydžių į Australiją ir iš jos.
„Qantas“ pirmą kartą atliko bandomąjį šių itin ilgų skrydžių iš Niujorko į Sidnėjų paleidimą 2019 m. Bandomasis važiavimas buvo atliktas Boeing 787-9, kuriame tilpo tik 50 žmonių. TPG buvo bandomasis skrydis ir manė, kad tai buvo unikali patirtis.
„Qantas“ generalinis direktorius Alanas Joyce’as tuo metu pasveikino 2019 m. skrydį ir apibūdino jį kaip „istorinį“.