Skip to content
Home » „JD Power“ teigia, kad šiais metais klientai dar labiau nepatenkinti oro linijomis

„JD Power“ teigia, kad šiais metais klientai dar labiau nepatenkinti oro linijomis

  • by

Kelionių paklausa šiais metais labai išaugo, tačiau oro linijų klientai vis labiau nusivylė aukštomis lėktuvų bilietų kainomis, darbuotojų stygiumi ir sumažėjusiomis paslaugomis.

Remiantis „JD Power 2023 North America Airline Satisfaction Study“ duomenimis, dėl šio nusivylimo sumažėjo keleivių pasitenkinimas oro linijomis. Tyrimas parodė, kad šiais metais keleivių pasitenkinimas dar labiau sumažėjo, palyginti su 2022 m., kai taip pat pastebimai sumažėjo vartotojų pasitenkinimas. JD Power įvertino keleivių pasitenkinimą 791 balu iš 1000 – septyniais taškais mažiau nei 2022 m.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

JD Power atliko tyrimą nuo 2022 m. kovo iki 2023 m. kovo, remdamasi 7 774 keleivių atsakymais. Tyrime oro linijos reitinguojamos pagal sėdynių klases – pirmas/verslas, aukščiausios klasės ekonominės klasės ir ekonomiškos/pagrindinės ekonomikos – ir tokius veiksnius kaip kaina ir mokesčiai, skrydžio paslaugos ir registracija.

Tyrime pažymėta, kad nors oro linijų bendrovės per pastaruosius ketvirčius uždirbo rekordines pajamas dėl ribotų paslaugų ir didėjančių lėktuvų bilietų kainų, dėl didelių skrydžio išlaidų šiais metais vartotojų pasitenkinimas pirmiausia sumažėjo.

Susiję: FAA turi planą šią vasarą sumažinti vėlavimą Niujorko oro uostuose – štai ką tai reiškia keliautojams

„Nors šie trūkumai dar nesumažino poilsinių kelionių paklausos, jei ši tendencija tęsis, keliautojai pasieks lūžio tašką ir kai kurie oro linijų prekių ženklai gali būti pažeisti“, – pranešime teigė Michaelas Tayloras, „JD Power“ kelionių žvalgybos vadovas.

Pandemijos piko metu 2020–2021 m. oro linijų bendrovės gavo rekordiškai aukštus vartotojų pasitenkinimo įvertinimus dėl supaprastinto bilietų pardavimo proceso, taip pat dėl ​​keitimo mokesčio ir atleidimo nuo bagažo. Oro bendrovės įgyvendino šias priemones reaguodamos į COVID-19.

Tačiau keleiviams greitai grįžus į kelionę, oro linijos negalėjo neatsilikti.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Pigių skrydžių vežėjai patyrė didžiausią vartotojų pasitenkinimo kritimą šiais metais – 19 punktų nuosmukį dėl pasitenkinimo ekonominiais ir pagrindiniais ekonomikos segmentais, nes tapo sunkiau rasti pigių bilietų.

Susiję: Pasiruoškite brangiam vasaros kelionių sezonui

Tačiau tyrimas turėjo keletą ryškių dėmių.

Pavyzdžiui, nuo 2022 m. pasitenkinimas maistu ir gėrimais išaugo 12 balų.

Keleiviai, skrendantys pirmąja arba verslo klase, pranešė, kad buvo labiau patenkinti 2023 m. tyrimu. Bendras klientų pasitenkinimas pirmąja ir verslo klase šoktelėjo devyniais taškais, o „JetBlue“ užėmė pirmąją vietą kategorijoje, po jos rikiuojasi „Delta Air Lines“ ir „United Airlines“.

Nors „JetBlue“ nesiūlo oficialios verslo klasės kabinos visame savo automobilių parke, tačiau dalį savo transporto priemonių parko jis aprūpina „Mint“ gulimomis sėdynėmis su specialiomis privilegijomis, kurios imituoja verslo klasės paslaugas. Šios „Mint“ sėdynės dažniausiai randamos „JetBlue“ tarpkontinentiniuose ir tarptautiniuose skrydžiuose, nors jos skraido keliais kitais maršrutais.

Verslo klasės postūmis: naujojo „JetBlue“ „Mint Suite“ peržiūra

„Premium“ ekonomiškumo kategorijoje „Delta“ užėmė pirmąją vietą. „JetBlue“ ir „Alaska Airlines“ užėmė atitinkamai antrą ir trečią vietą.

„Southwest Airlines“ užėmė pirmąją vietą pagrindinėje ekonominėje ir ekonominėje klasėje, antroje – „Delta“, o trečioje – „JetBlue“.

Slinkite žemyn, kad pamatytumėte visą 2023 m. reitingą:

Pirmos/verslo klasės įvertinimai

  1. JetBlue (893).
  2. Delta Air Lines (865).
  3. „United Airlines“ (848).
    Pirmos/verslo klasės vidurkis: 846.
  4. Alaska Airlines (846).
  5. Air Canada (830).
  6. American Airlines (826).

Aukščiausios klasės ekonominiai reitingai

  1. Delta Air Lines (848).
  2. JetBlue (840).
  3. Alaska Airlines (823).
  4. American Airlines (821).
    Vidutinis aukščiausios klasės ekonomiškas: 820.
  5. Air Canada (797).
  6. „United Airlines“ (784).

Ekonomikos/pagrindinės ekonomikos reitingai

  1. „Southwest Airlines“ (827).
  2. Delta Air Lines (801).
  3. JetBlue (800).
    Ekonomikos/bazinės ekonomikos vidurkis: 782.
  4. Alaska Airlines (781).
  5. WestJet (777).
  6. Allegiant Air (775).
  7. „United Airlines“ (770).
  8. Air Canada (765).
  9. American Airlines (764).
  10. Spirit Airlines (727).
  11. „Frontier Airlines“ (705).

Susiję skaitymai: