Skip to content
Home » „Hyatt“ pristato naują prekės ženklą, skirtą už prieinamą kainą ir ilgesnę viešnagę

„Hyatt“ pristato naują prekės ženklą, skirtą už prieinamą kainą ir ilgesnę viešnagę

  • by

Net ir blogiausiais pandemijos mėnesiais ilgesnės trukmės viešbučiai buvo stebėtinai šviesi vieta kelionių pramonėje ir išlaikė aukščiausią užimtumo lygį visuose viešbučių sektoriuose.

Pramonė pastebėjo, ir visi pagrindiniai prekių ženklai pradėjo kurti įvairius vaidmenis, kad įtrauktų į savo asortimentą ilgesnės trukmės viešbučių prekės ženklą. „Hyatt“ tapo naujausiu antradienį, paskelbus apie 28-ąjį bendrovės prekės ženklą „Hyatt Studios“.

„Hyatt Studios“ yra pirmasis bendrovės „aukštesnio lygio“ prekės ženklas Amerikoje („UrCove by Hyatt“ yra aukščiausios klasės prekės ženklas, veikiantis tik Kinijoje). Juo siekiama įtikti tiek ilgai viešintiems keliautojams, tiek trumpiau viešintiems laisvalaikio ir verslo klientams.

Jei jums įdomu, ką tiksliai reiškia viršutinė vidutinė skalė, viešbučių duomenų įmonė STR šioje kategorijoje pateikia tokius prekių ženklus kaip „Comfort Inn“, „Hampton“ ir „Holiday Inn“.

Keliautojų derinys greičiausiai priklausys nuo kiekvieno viešbučio vietos. Tačiau visos prekės ženklo „Hyatt Studios“ svečių kambariai turės vieną pagrindinę ilgalaikės viešnagės savybę: virtuvėlę, kurioje galėsite ruošti maistą būdami toli nuo namų.

Melodijos pasikeitimas?

Anksčiau šiais metais atrodė, kad „Hyatt“ pastebimai atsiribojo nuo pagrindinių konkurentų, tokių kaip „Marriott International“ ir „Hilton“, tendencijos, kurios abi ėmėsi pigesnių viešbučių prekių ženklų. Vietoj to, „Hyatt“ daugiausia dėmesio skyrė aukščiausios klasės kelionėms su prabangiais ir gyvenimo būdo viešbučiais bei prabangiais „viskas įskaičiuota“ kurortais.

Tačiau siūlydami pigesnes parinktis, tokias kaip „Hyatt Studios“, kurios bus sugrupuotos į pasirinktų paslaugų prekių ženklų derinį, į kurį taip pat įeina „Hyatt Place“, „Hyatt House“ ir „Ciption by Hyatt“, įmonei suteikiama galimybė dalyvauti mažesnėse rinkose, kurios gali nepajėgti palaikyti daugiau. brangūs pasiūlymai, tokie kaip „Thompson Hotels“ ar „Park Hyatt“.

„Mes nustatėme „Hyatt“ laisvą erdvę, sukurdami įtikinamą galimybę žymiai paspartinti pramonėje pirmaujančių neto kambarių augimą, rūpintis „World of Hyatt“ nariais daugiau viešnagės progų ir pristatyti „World of Hyatt“ naujiems svečiams naujame segmente, kuris, tikimės, padidinti tiesioginių visų „Hyatt“ portfelio objektų užsakymų skaičių“, – pranešime teigė „Hyatt“ augimo vadovas Jimas Chu.

Bendrovė teigia pasirašiusi kelių viešbučių vystytojų laiškus dėl plėtros susitarimų dėl daugiau nei 100 „Hyatt Studios“ viešbučių. Tikimasi, kad pirmųjų viešbučių statybos prasidės vėliau šiais metais, o pirmąjį „Hyatt Studios“ viešbutį planuojama atidaryti 2024 m.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

„Hyatt Studios“ pasiūlys tik naujos statybos viešbučius, palyginti su kitais prekių ženklais, kurie kartais auga pertvarkant esamus viešbučius.

Menininko Hyatt Studios išorės perteikimas. HYATT

Kartu su virtuve kambaryje „Hyatt Studios“ pasiūlys nemokamus pusryčius ir visą parą veikiančią rinką, kurioje prekiaujama paruoštais patiekalais ir užkandžiais, kuriuos galima paruošti kambaryje. „TPG show“ svečių kambariuose taip pat yra svetainės erdvė, lanksti darbo vieta ir atviros lentynos bagažui ir drabužiams laikyti.

Bendrovės vadovai teigia, kad „Hyatt Studios“ vis tiek orientuosis į aukštesnės klasės klientus savo valdomoje rinkoje.

„Kaip ir visi „Hyatt“ portfelyje esantys prekės ženklai, „Hyatt Studios“ viešbučiai patiks aukščiausios klasės svečiams savo segmente“, – sakė Amy Weinberg, „Hyatt“ lojalumo, prekės ženklo rinkodaros ir vartotojų įžvalgų vyresnioji viceprezidentė.

Pripažindamas „pakeičiamų ilgesnės viešnagės konkurentų jūrą“, Weinbergas sakė, kad „Hyatt Studios“ viešbučiai suteiks „ir studijos tipo apartamentų jaukumo, ir teigiamos buvimo kūrybinėje studijoje energijos – visa tai bus kokybe ir šiuolaikišku stiliumi, būdingu Hyatt“. .

Kova dėl biudžetinio keliautojo

„Hyatt“ gali daugiau dėmesio skirti aukščiausios klasės keliautojams, tačiau „Hyatt Studios“ vis tiek leidžia įmonei ieškoti daugiau biudžetą turinčių keliautojų. Jie nėra vieninteliai šioje vis labiau perpildytoje didžiausių viešbučių kompanijų erdvėje.

Tikimasi, kad „Marriott“ netrukus sudarys sandorį įsigyti Meksikoje įsikūrusią „City Express“ – vidutinės klasės viešbučių tinklą visoje Lotynų Amerikoje. Bendrovė gali išplėsti šį prekės ženklą visame pasaulyje, kaip tai padarė su AC, iš pradžių Ispanijos viešbučių tinklu.

„Hyatt Studios“ fojė. HYATT

Tikimasi, kad „Hilton“ aukščiausios klasės ekonomiškas „Spark“ prekės ženklas pasirodys vėliau šiais metais, o „Hilton“ generalinis direktorius Christopheris Nassetta šių metų pradžioje pažymėjo, kad nors prekės ženklas gali būti ne „seksualus“, jis taip pat turi „galimybę būti vertingu milijardais dolerių. šiai bendrovei ir jos akcininkams“ ir kad jis „dėl to džiaugiasi kaip ir bet kas kitas“.

Taigi, kas paaiškina staigų postūmį į pigesnius variantus?

Pagalvokite apie tai kaip apie startinį automobilį viešbučio orbitoje. Jei jaunesniems klientams, gaunantiems mažiau disponuojamų pajamų, suteiksite pigesnį prekės ženklą, turėsite galimybę išlaikyti juos, kai jie užaugs, uždirbti daugiau pinigų ir pradėti ieškoti brangesnių prekių ženklų.

„Kuo greičiau juos įtrauksite į sistemą ir [start] ugdydami lojalumą su jais, tuo jums bus geriau“, – vasario mėn. investuotojo skambučio metu kalbėjo Nassetta apie „Spark“.

Susiję skaitymai: