Kelionių sektoriui ekonominiai vandenys kol kas gali būti puikūs, tačiau negalima nepajusti, kaip didžiausios pasaulio viešbučių įmonės kuo greičiau ruošiasi neramumams.
Trečiadienį „Hilton“ pradėjo viešbučių pajamų ataskaitų ciklą, nurodydama 209 mln. USD pirmojo ketvirčio pelną ir geresnius nei tikėtasi duomenis, rodančius, kad kelionių paklausa daugelyje segmentų viršijo priešpandeminį lygį. Tiems, kurie tikisi ekonominio neapibrėžtumo kurstytų sandorių, nesiseka, nes „Hilton“ viešbučių kainos per pirmuosius tris metų mėnesius buvo 11% didesnės nei 2019 m.
Tačiau „Hilton“ neatkreipia dėmesio į pigesnę viešbučių sektoriaus dalį.
„Hilton“ generalinis direktorius Christopheris Nassetta trečiadienio rytą per investuotojo skambutį nurodė, kad bendrovėje kuriamas „labai žemos vidutinės klasės“ pratęsto buvimo prekės ženklas, kuris bus oficialiai paskelbtas per ateinančius du mėnesius. Tai įvyko praėjus keliems mėnesiams po to, kai bendrovė debiutavo „Spark“ – ekonominiu prekės ženklu, skirtu aukščiausios klasės pigių kelionių pabaigai.
„Mano istorija, išgyvenusi Didįjį nuosmukį, yra tokia, kad tai yra jūsų mažesnės gamybos sąnaudos, kurių marža buvo labai didelė, nes žmonės uždirba daugiausia pinigų, jiems kyla mažiausia rizika ir jie yra lengviausias finansavimas. … Tai yra tie, kurie pradeda veikti greičiausiai“, – apie pratęstą buvimą prekės ženklą, kuris dar nėra viešai įvardytas, sakė Nassetta.
Šis naujas prekės ženklo erzinimas pasirodė praėjus savaitei po to, kai „Hyatt“ paskelbė apie naują prekės ženklą „Hyatt Studios“. „Hyatt“ vadovai nurodė, kad su „Hyatt Studios“ taikosi į „aukštesnio vidutinio lygio“ segmentą (konkurentai čia yra „Hilton’s Hampton“ prekės ženklas). Nassetta pažymėjo, kad naujasis prekės ženklas atsiras žemiau „Home 2 Suites“ visame „Hilton“ maisto tinkle.
Susijęs: Jūsų geriausias „Hilton“ viešbučių prekių ženklų vadovas
Pandemijos metu itin išpopuliarėjo ilgalaikio buvimo prekių ženklai, nes uždarymo metu jie išlaikė gana aukštą užimtumo lygį, nes šie viešbučiai pritraukė būtiniausių darbuotojų ir svečių, kurie naudojosi ilgalaikiais kambariais ir liukso numeriais kaip laikiną būstą.
Nors viešbučiai paprastai yra pigesni keliautojams, jų savininkai uždirba daugiau pinigų, nes jų eksploatavimas nėra toks brangus kaip visų paslaugų viešbutis, pavyzdžiui, „Hilton“ ar net „Hilton Garden Inn“. Ilgesnės trukmės viešbučiams nereikia tiek daug darbuotojų ir brangių patogumų, pavyzdžiui, restorano ar SPA.
Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui
„Marriott’s Residence Inn“ prekės ženklas, skirtas ilgesniam laikui, yra plačiai vertinamas viešbučių pramonėje kaip grynųjų pinigų karvė viešbučių savininkams dėl šios logikos.
Vėliau Nassetta pridūrė, kad ekonominis netikrumas nebuvo prekės ženklo pristatymo priežastis. Vietoj to jis pažymėjo, kad taip yra todėl, kad „klientai to nori“ ir „savininkai nori jį sukurti“. Naujasis prekės ženklas, kuriame bus tik naujos statybos viešbučiai, greičiausiai pradės atidaryti viešbučius vėliau, 2024 m. arba 2025 m.
„Manome, kad klientams tai patiks. Tai kažkas kitokio. Tai mažesnė kaina, tačiau maržos yra daug didesnės“, – sakė Nassetta. „Manome, kad tai yra didžiulė galimybė mums.
Hiltono perėjimas prie biudžetinių kelionių
Naujasis pratęstas viešnagės prekės ženklas nėra vienintelis „Hilton“ biudžetinis numylėtinis. Bendrovė „Spark“ paskelbė sausį, o pirmieji aukščiausios klasės ekonominės klasės viešbučiai turėtų būti atidaryti vėliau šiais metais.
Nassetta sakė, kad įvairiuose derybų etapuose yra daugiau nei 300 „Spark“ sandorių. Jis anksčiau nurodė, kad „Spark“ ilgainiui taps didžiausiu bendrovės prekės ženklu pagal viešbučių skaičių, nes jį skatina greitas esamų viešbučių, turinčių skirtingą prekės ženklą, pakeitimas į naują „Spark“ išvaizdą.
Nassetta trečiadienį žengė dar vieną žingsnį, teigdama, kad „Spark“ yra „turbūt labiausiai trikdantis dalykas, kurį kada nors esame padarę“.
Tai drąsus teiginys, turint omenyje, kad „Hilton“ pretenduoja į tokius kulinarinius sutrikimus kaip pyragas, raudonas aksominis pyragas ir martinis. Hilton taip pat buvo ankstyva žaidimo pradžia, siūlydama plataus masto skaitmeninių kambario raktų išleidimą. Matyt, „Hilton“ vadovų akyse „Spark“ visa tai pranoksta.
Nassetta teiginys nėra toks keistas, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio įsigilinus. „Spark“ prideda naują įėjimo tašką į platesnę „Hilton Honors“ lojalumo programą, pristatydama prekės ženklą labiau sąnaudas turintiems keliautojams.
„Spark“ ir naujasis pratęstas viešnagės prekės ženklas gali būti būdas keliautojams anksti pajusti „Hilton“ skonį. Darant prielaidą, kad jiems patinka tai, ką jie patiria, jie ilgainiui gali pereiti prie brangesnių prekių ženklų, tokių kaip Conrad ir Waldorf Astoria.
Ekonominės suirutės ženklų kol kas nėra
Nors per „Hilton“ pajamų skambutį buvo daug kalbų apie ekonominį netikrumą, bendrovė nemato užsakymų duomenų sulėtėjimo.
Verslo ir grupinės kelionės JAV viršijo priešpandeminį lygį antrąjį ketvirtį iš eilės, o į ateitį orientuotų grupinių verslo užsakymų skaičius yra 13% didesnis nei 2019 m. Tai yra stiprus rodiklis, kad viešbučių kainos artimiausiu metu nesumažės.
Nassetta neignoravo ekonomikos sulėtėjimo idėjos ir pripažino, kad tikėtina, kad sulėtėjimas ateis kartu su postūmiu sumažinti infliaciją JAV. Tačiau tai nereiškia ir viešbučių žlugimo.
„Ar jaučiuosi kitaip nei prieš ketvirtį? Taip“, – sakė Nassetta. „Atrodo, kad ekonomika yra atsparesnė. Infliacija tramdoma. Aš labiau tikiu, kad Fed pakankamai gerai nusileis lėktuvą.
Susiję skaitymai: