Skip to content
Home » Didžiausias lėktuvų užsakymas aviacijos istorijoje ir kiti šaunūs dalykai nuo 1-osios Paryžiaus oro parodos dienos

Didžiausias lėktuvų užsakymas aviacijos istorijoje ir kiti šaunūs dalykai nuo 1-osios Paryžiaus oro parodos dienos

  • by

Tvanki, tvanki diena Paryžiuje mažai sumažino atmosferą pirmadienį vykusioje Paryžiaus oro parodoje. Aviacijos pramonės atstovai susirinko pirmą kartą per ketverius metus, kad pristatytų naujausius produktus ir technologijas bei nubrėžtų aviacijos ir kosmoso pramonės kursą.

Džiaugėmės pirmą kartą nuo 2019 m. sugrįžęs į Paryžiaus Le Bourget oro uostą (LBG) (koronaviruso pandemija atšaukė 2021 m. kas dvejus metus rengiamą parodą) ir apskritai džiugu dėl paklausos, kurią pramonė šiuo metu mato net tęsiantis tiekimo grandinėms. užsegti. Vis dėlto prislopinta povandeninė srovė nustatė dienos toną.

Nepaisant bendros šviesios vietos, kuria šiuo metu džiaugiasi komercinė aviacija ir jos oro linijų pramonės klientai, buvo tikimasi, kad bus paskelbta nedaug naujų dalykų. Didžioji dalis to, kas buvo rodoma, buvo pristatyta ankstesnėse parodose.

Vietoj to, ši diena atrodė kaip įžeminimo pratimas, atstatymas ar tiesiog galimybė atsikvėpti, nes pramonė orientuojasi į kitą kryptį.

Buvo maniakiškai, bet preliminariai džiūgaujantis pasaulyje besiformuojantis atnaujinimas, kuriuo buvo paremta Dubajaus aviacijos šou 2021 m. pabaigoje, o pirmoje Europos parodoje, Farnboro mieste, prieš kiek mažiau nei metus buvo laukta didelių lūkesčių ir didžiuliai pasirodymai. Pirmosios valandos Paryžiuje atrodė labiau kaip tyčinė pastanga pasitikrinti tvirtą pagrindą ir pažvelgti į viršų bei pamatyti, kur viskas juda.

Norite daugiau naujienų su oro linijomis? Prisiregistruokite gauti nemokamą TPG dvisavaitinį aviacijos informacinį biuletenį.

Žinoma, didžiausiame pasaulyje aviacijos renginyje vis dar buvo ką pamatyti, išgirsti ir ištirti, o tylesnė atmosfera nesutrukdė lėktuvų gamintojui sudaryti rekordinį susitarimą. Tai yra juk oro šou.

„Airbus“ pasirašė sutartį su Indijos oro vežėju „IndiGo“ dėl tvirto 500 A320 šeimos orlaivių užsakymo – didžiausio vieno orlaivio pirkimo per beveik 120 metų komercinės aviacijos istoriją. Sandoris nebuvo labai netikėtas, nes anksčiau šį mėnesį „Reuters“ pirmą kartą pranešė, kad jis artėja prie pabaigos. Nepaisant to, jis nustelbė neseniai „Air India“ 470 lėktuvų užsakymą (tuo metu buvo rekordinis) ir apribojo sėkmingą pirmąją „Airbus“ dieną.

Europos lėktuvų gamintojas taip pat paskelbė, kad Saudo Arabijos pigių skrydžių bendrovė „Flynas“ parengė 30 A320neo reaktyvinių lėktuvų variantų, o „Air Mauritius“ užsakė tris plataus korpuso A340.

Užsiregistruokite mūsų kasdieniniam naujienlaiškiui

Palyginimui, tai buvo rami „Boeing“ diena, neskelbta jokių užsakymų. Tačiau bendrovė anksčiau teigė, kad šiais metais tikisi tylesnio pasirodymo, nes per pastaruosius šešis mėnesius paskelbė keletą didelių užsakymų.

Ankstyvą dieną Kanados lėktuvų gamintojas „De Havilland Canada“ sukėlė triukšmą, pristatydamas naują savo aukštaūgio „Twin Otter“ lėktuvo variantą DHC-6. Naujasis lėktuvas „Twin Otter Classic 300-G“ yra lengvesnė versija su didesne apkrova. Dvynes ūdras galima pamatyti priemiestiniuose maršrutuose, vežančius svečius iš oro uosto į kurortus Maldyvuose, gabenančius reikmenis ir krovinius į atšiaurias aplinkas visame pasaulyje, vykdančias medevac misijas ir dar daugiau. DHC pranešė, kad iki šiol pardavė iki 45 naujų lėktuvų.

Užkulisiuose: kaip atrodė mano pirmasis oro šou: Dubajaus oro šou santrauka

Oro šou yra didžiulis reikalas, kuris paprastai užima visą oro uostą, nors ir mažesnį. Juose demonstruojami riedėjimo keliai ir rampos, pilnos orlaivių, laikinai pastatyti „nameliai“, kuriuose rengia didžiųjų įmonių ir oro linijų susitikimus, parodų salės, pilnos civilinės ir karinės aviacijos technologijų, žvilgsniai į būsimus projektus, galinčius apibrėžti pramonę, ir daug daugiau. Daugeliui dalyvių pasiūlymai yra tik po to; galimybė pamatyti šaunių naujų dalykų yra naujausia.

Artimiausiomis dienomis TPG pristatys daugiau iš šou. Šiais metais parodoje aktyviai dalyvauja eVTOL kūrėjai, kurie lenktyniauja tapti pirmąja „skraidančia taksi“ bendrove rinkoje. Susirinkime taip pat bus pristatyta viskas – nuo ​​viltingų viršgarsinių lėktuvų konstruktorių iki elektrinių ir vandenilio variklių bei tvarių aviacinių degalų tiekėjų, norinčių padėti pramonei pereiti prie ekologiškesnės ateities.

Tačiau šiandien reikėjo rasti sau pagrindą parodoje, apžiūrėti kai kuriuos lėktuvus, kuriuos retai matome viduje (sekite naujienas!) ir, žinoma, stebėti skraidančius ekranus ir apžiūrėti naujus dalykus ant žemės.

Turiu silpnybę sraigtasparnio akrobatikai, todėl anksčiau dieną pamatyti kelis papildomus smūgius ir nardymą buvo malonu. Oficiali skraidymo programa prasideda tik po pietų.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Mes taip pat pirmą kartą matėme, kaip „Airbus“ skraidina savo A321XLR oro parodoje. Lėktuvų gamintojas pirmą kartą šiuo itin didelio nuotolio variantu skrido praėjusiais metais, bet ne viešai demonstruodamas.

DAVIDAS SLOTNICKAS/TAŠKŲ VAIKINAS

Toliau į sceną užlipo Dassault Rafale naikintuvas. Nors nesu toks didelis karinės aviacijos reikalas, buvo šaunu matyti, kaip jis skrenda su „Air France“ lėktuvu, artėjančiu prie Paryžiaus Šarlio de Golio oro uosto (CDG) fone… .

Grįžęs į žemę, „Qatar Airways“ generalinis direktorius Akbaras Al Bakeris surengė ceremoniją, kad pirmasis „Gulfstream G700“ prisijungtų prie oro linijų bendrovės vykdomojo parko.

Sėdėdami šalia modifikuoto Airbus A319, kuris jau yra šio parko dalis, jiedu buvo pastebima pora. Netrukus pateiksime daugiau apie šiuos du lėktuvus, bet čia yra trumpa peržiūra:

Kalbant apie slaptas apžvalgas, naujoji Saudo Arabijos oro linijų bendrovė „Riyadh Air“ – vežėjo „Saudia“ seserinė oro bendrovė, priklausanti valstybės nepriklausomam turto fondui – išnuomojo 787-9 savo visiškai nauja spalva. Rijadas pirmuosius lėktuvus nepriima iki 2025 m., tačiau tai buvo galimybė, kurią aviakompanija pamatė įspūdingai debiutuoti.

Praleidau dalį popietės skraidymo parodos, bet vis tiek turėjau galimybę pamatyti du naujausius „Boeing“ reaktyvinius lėktuvus – 737 MAX 10 ir 777-9, kurie abu vis dar atlieka sertifikavimo darbus.

Galiausiai pamačiau nuostabų skrydį FedEx ATR-72-600, prancūzų Potez CM-170 Fouga kaskadininkų lėktuvu ir JAV F-35.

Sekite daug daugiau Paryžiaus oro parodoje ir būtinai sekite TPG „Instagram“, kad sužinotumėte dar daugiau iš Prancūzijos.